مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی تیراندازی انجام شده است/ تمام هماهنگی ها را برای اعزام به مصر انجام داده ایم


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901538

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مسابقات سهمیه المپیک 2024 توزیع می شود و در این راستا طبق برنامه و دستورالعمل فدراسیون جهانی و کشور مصر میزبان همه اقدامات را انجام داده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ مرتضی قربانی رئیس این فدراسیون در خصوص آخرین وضعیت صدور ویزای تیراندازان برای اعزام به مسابقات جهانی مصر گفت: پس از اعزام تیم های تفنگ، تپانچه و پرنده به مسابقات برزیل، آذربایجان، قونیه و. قزاقستان، آمادگی برای اعزام بزرگسالان چند ماهه بود و ما در دو بخش مردانه و زنانه به مصر رفتیم و تمام مراحل قانونی را برای دریافت ویزا انجام دادیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی اضافه کرد: در این مسابقات سهمیه المپیک 2024 توزیع می شود و در این راستا طبق برنامه و دستورات فدراسیون جهانی و میزبان تمام اقدامات را انجام داده ایم. ارسال ما در تاریخ 16 اکتبر است و مسابقه از 20 اکتبر آغاز می شود. فدراسیون از طریق وزارت امور خارجه و کمیته ملی المپیک کشورمان اقدامات لازم را انجام داده و مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی نیز انجام شده است.

قربانی تصریح کرد: آماده حرکت هستیم و بلیط ها برای 16 مهر آماده شده و هتل را رزرو کرده ایم و از کشور میزبان تقاضا داریم با توجه به زمان کوتاه باقی مانده در زمینه صدور ویزا اقدامات لازم را انجام دهد و انشاالله وصل خواهیم شد. با هم خوب ها را ببینیم .

دیدگاهتان را بنویسید