آغاز آخرین مرحله اردوی تیراندازی قبل از اعزام مسابقات قهرمانی جهان به مصر


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899961

دور پایانی اردوی تیم ملی کشورمان در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه پیش از اعزام به مسابقات جهانی مصر در تهران آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، امروز 15 مهرماه در سالن 80 میدان تیر آزادی آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشورمان در رشته تیراندازی با تپانچه قبل از اعزام به مسابقات جهانی و قهرمانی در المپیک آغاز شد. سهمیه در مصر اردوی تیم تیراندازی از 13 مهرماه با حضور 7 تیرانداز از سر گرفته شد.

در این مرحله از اردو مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیرمحمد نیکنام، نجمه خمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم زاده و فاطمه امینی و جواد فروغی، سجادپور حسینی، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت الهی در اردو حضور دارند. هانیه رستمیان و مینا گوژپشت در کمپ حضور دارند و تیم تفنگ نیز در کمپ حضور دارند.

این مرحله از اردو تا اعزام کمانداران به مسابقات جهانی مصر ادامه خواهد داشت. مسابقات جهانی تیراندازی بزرگسالان و جوانان از 29 مهر تا 15 آبان ماه در مصر برگزار می شود و ایران با 19 تیرانداز (13 بزرگسال و 6 نوجوان) در این رقابت ها شرکت می کند. بازی های جهانی مصر اولین مرحله از رقابت های اختصاص سهمیه المپیک پاریس 2024 محسوب می شود که 4 کماندار برتر هر رشته جواز حضور در بازی های المپیک را کسب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید