ارائه ترکیب فنی تیم ملی ووشو دانش آموزی برای مسابقات قهرمانی جهان / آغاز مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در بلژیک


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896941

مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان با حضور بیش از 20 کشور از جمله تیم ملی ایران در بلژیک آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان امروز با حضور بیش از 20 کشور در بلژیک آغاز شد. تیم ملی ایران نیز با 5 ورزشکار (2 پسر و 3 دختر) در این مسابقات شرکت کرد.

استاد بین المللی بانوان مبینا علی نسب، پروفسور بانوان فیده طناز ازلی و زینا پاک تاینت در بخش دختران و مربیان بین المللی آرش داغلی و مهدی غلامی اوریمی در بخش پسران حضور دارند.

رده بندی این مسابقات به صورت تیمی و انفرادی بوده که امتیاز 3 شرکت کننده از یک کشور (از دو بخش بانوان و آقایان) ملاک تعیین رتبه می باشد. این مسابقات در دو ماده استاندارد و رعد و برق برگزار می شود.

لازم به ذکر است مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در روزهای 21 تا 27 شهریور در شهر آنتورپ بلژیک برگزار می شود.

همچنین هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه ای کادر فنی و مربیان تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران را برای حضور در اولین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان صادر کرد.

بدین ترتیب علیرضا بهرامان به عنوان مربی تیم ملی ووشو در بخش تالو، داود باقری به عنوان سرپرست تیم ملی ووشو، فریناز نظیری مربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا و دکتر محمد فشی به عنوان مربی در بدنسازی این تیم معرفی شدند. .

اولین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دانشگاه های جهان از 7 شهریور تا 12 مهرماه در ترکیه برگزار می شود و تیم ملی ووشو دانشجویان با حمایت دانشگاه شهید بهشتی به این مسابقات اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید