امیدواریم آقایان به عنوان تیم بانوان بتوانند سهمیه جام جهانی را کسب کنند/ تیم ملی هندبال در مسابقات اسپانیا شرکت می کند.

ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797981

امروز (سه شنبه) در مراسمی رسمی بزرگترین اسپانسر تاریخ فدراسیون هندبال معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل امروز سه شنبه 23 دی ماه در نشستی در ایرانسل قرارداد همکاری مالی با ایرانسل امضا کردند.

* رئیس فدراسیون هندبال: افق جدیدی در هندبال کشور گشوده شد

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای این مراسم با اشاره به تلاش برای جذب اسپانسر بزرگ با فدراسیون گفت:

وی افزود: خوشبختانه پنجره جدید اسپانسری هندبال باز خواهد شد. اگر به تاریخ ورزش کشور نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که اگر هندبال در سال‌های اخیر مشکلاتی از جمله مشکلات مالی نداشته است، قطعا امروز می‌توانست وضعیت بهتری داشته باشد، هر چند سعی کرده‌ایم مشکلات این ورزش‌ها را به حداقل برسانیم. چند سال

پاکدل گفت: اخیرا برای اولین بار در تمامی ادوار مسابقات قهرمانی بانوان آسیا، تیم ملی هندبال بانوان ایران در اردن مقام چهارم را کسب کرد و اولین تیم توپ بانوان ایران بود که به جام جهانی راه یافت. این اتفاق در حالی رخ داد که شاهد حضور نیروهای آسیایی در این مسابقات بودیم اما بانوان ما به شایستگی به این مهم دست یافتند.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم ملی هندبال مردان در مسابقات قهرمانی آسیا، افزود: امیدواریم تیم ملی شایسته مردان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاقات خوبی داشته باشد و بتواند به عنوان تیم بانوان در مسابقات جهانی حضور پیدا کند. تیم ملی هندبال مردان نیز امشب (سه شنبه) برای شرکت در مسابقات چهارجانبه با تیم های ژاپن، اسپانیا، لهستان و ایران راهی اسپانیا می شود که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شده است.

وی ادامه داد: در هندبال ساحلی نیز جزو سه تیم برتر آسیا هستیم و سابقه حضور در جمع 8 تیم برتر جهان را داریم. امسال تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و نوجوانان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می کنیم و امیدواریم تیم ملی کشورمان در این مسابقات سهمیه مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان را کسب کند.

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه افق هندبال ما روز به روز روشن می شود، گفت: با عقد قرارداد با ایرانسل به عنوان حامی هندبال، افق روشن تری برای این حوزه داریم. حضور اسپانسرها در کنار ورزش هایی مانند هندبال قطعا باعث شهرت برندها خواهد شد. در سال های اخیر یکی از کاستی های فدراسیون هندبال حامی قوی و پایدار حضور است که خوشبختانه امروز شاهد رفع این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: باید به گروه ایرانسل تبریک بگویم که در سال های اخیر حضور پر رنگی در ورزش کشور داشته اند و اکنون در کنار فدراسیون هندبال و رشته جذاب هندبال خواهند بود. اگر بخواهیم پیشرفت کنیم نیاز به حمایت اسپانسر داریم. ورزش در جامعه جایگاه ویژه ای دارد و حضور اسپانسرها در ورزش به دلیل علاقه طیف وسیعی از مردم کشورمان به عرصه ورزش باعث شهرت برندها نیز خواهد شد.

رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر ویژگی های ورزش در رشته های مختلف خاطرنشان کرد: زمانی که اتفاق خاصی در حوزه ورزش رخ می دهد باعث نشاط و شادی در جامعه می شود و مردم حداقل برای چند روز مشکلات خود را فراموش می کنند و نه. مقوله ای غیر از ورزش قابل است مهم نیست.

پاکدل همچنین با تشکر از حضور ایرانسل در کنار فدراسیون هندبال، افزود: ایرانسل همواره در مسئولیت اجتماعی پیشگام بوده و یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه حمایت از ورزش است. با تشکر مجدد از ایرانسل و عباسی مدیریت این مجموعه که باعث شدند این اتفاق مهمی در عرصه ورزش کشور باشد.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان از تمامی اصحاب رسانه که همیشه در زمین هندبال و فدراسیون حضور داشتند تشکر کرد.

* مدیرعامل ایرانسل: حکمرانی خوب در راس هندبال کشور نویدبخش آینده درخشانی در این عرصه است

در این مراسم دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه گروه ایرانسل به عنوان یک شرکت فعال در زمینه ارتباطات و فناوری روز فعال است، گفت: ایرانسل یکی از شرکت های جوان کشور است و حدود 15 سال از آن می گذرد. از زمان ایجاد آن حوزه کاری این شرکت توسعه ارتباطات با همکاری گروه می باشد MTN است.

وی ادامه داد: محصول شکل گیری ایرانسل در این 15 سال ارائه خدمات و به روز رسانی های جدید و مدرن به ویژه برای نسل جوان بوده است.مخاطبان اصلی ما نسل جوان و اکثر ورزشکاران هستند. ارتباط بین نسل جوان و ما همیشه نزدیک بوده است و ما متعهد هستیم تا جایی که ممکن است از حوزه های مورد علاقه این مخاطبان حمایت کنیم.

عباسی با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط ایرانسل در ورزش کشور گفت: پیش از این آکادمی فوتبال با همکاری لالیگا و با همکاری ایرانسل تاسیس شده بود. آنها دوره های آموزشی برگزار کردند و استعدادهای مختلف را شناسایی کردند. در مقطعی تیم منتخب را به اسپانیا اعزام کردیم و تیم منتخب در این سفر در دو شهر مادرید و بارسلونا با تیم های هم کلاس مسابقات برگزار کرد. تجربه بسیار خوبی بود و تاثیر بسیار خوبی در کشور داشت، همچنین با باشگاه های بزرگ فوتبال محلی که طرفداران زیادی دارند، اسپانسری داشتیم و در برخی مواقع با دعوا اسپانسری داشتیم. امروز خدای ناکرده موفق و در خدمت جامعه هندبال هستیم که رشته پرطرفداری است و نسل جوان بیشتر به چنین رشته هایی گرایش دارند.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر تیم ملی هندبال بانوان گفت: اخیرا موفقیت های خوبی برای تیم ملی هندبال بانوان داشته ایم که این نوید را می دهد که جوانان با استعدادی در این رشته داشته باشیم و مدیریت خوبی در راس هندبال داشته باشیم. فدراسیونی که خوب است، مجموعه خود را مدیریت می کند و همچنین استعدادها و پتانسیل های ارزشمند جوانان را مدیریت می کند که نوید آینده ای روشن را می دهد. مطمئنم در آینده خبرهای خوبی از تیم مردان خواهیم شنید.

عباسی با تاکید بر ظرفیت بالای هندبال برای پیشرفت بیشتر گفت: من با هندبال بیگانه نیستم و فکر می کنم جایگاه هندبال در بین سایر رشته های کشور می تواند بالاتر باشد و جایگاه تیم ملی کشورمان در هر کجا که باشد می تواند بیشتر باشد. ما سعی کردیم برنامه ریزی کنیم و به تلاش خود ادامه دهیم، موفق شدیم و این رمز موفقیت ورزش است، برنامه ریزی، پیگیری، پشتکار و توجه به استعدادها در تیم هندبال ادامه دارد و امروز در این عرصه هستیم و البته خواهیم کرد. امیدواریم تیم های ملی هندبال با برنامه ریزی بهتر و حمایت بیشتر بتوانند موفقیت های خوبی را در سطوح مختلف کشور به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: ثمره هر موفقیتی در سطح کشور رضایت عمومی است و شاید بتوان گفت یکی از کم هزینه ترین راه ها برای افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد شادی در جامعه و کاهش نگرانی مردم، دستیابی به موفقیت است. دوستان در رشته هندبال چه در فدراسیون و چه در تیم ملی این بار با بار سنگین و انتظارات مردم از تیم های ملی کنار می آیند و مردم از تلاش و انگیزه و پشتکار تیم ملی خوشحال هستند. و بسیار مطلوب است که این تلاش و پشتکار با موفقیت و پیروزی همراه باشد.

عباسی در پایان بر حمایت گروه ایرانسل از هندبال ایران تاکید کرد و افزود: ما در کنار شما و جامعه هندبال هستیم و هر کمکی که لازم باشد انجام می دهیم و امیدوارم هر روز شاهد درخشش هندبالیست های خود باشیم.

در بخش پایانی این مراسم از پیراهن تیم ملی هندبال ایران با نقش ایرانسل با حضور رئیس فدراسیون هندبال، مدیرعامل ایرانسل و تیم ملی هندبال ایران رونمایی شد.

علیرضا پاکدل همچنین پیراهن شماره 8 را به عنوان یادگاری از زحمات مدیرعامل ایرانسل به تیم ملی عباسی اهدا کرد و ایرانسل را هشتمین دوست تیم ملی هندبال معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید