رایزنی های لازم برای پرواز هواپیمای اختصاصی به ترکیه انجام شد/ از همه فرصت ها برای حضور طارمی در اردوی تیم ملی استفاده می کنیم.

ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803571

ما به دستور رئیس فدراسیون فوتبال عمل می کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رایزنی های لازم برای اعزام هواپیمای اختصاصی انجام شده است. متاسفانه ترکیه آب و هوای مساعدی ندارد و فرود هواپیما در فرودگاه های این کشور سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; مجتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت مهدی طارمی گفت: از این اتفاق اجتناب ناپذیر و فورس ماژور ناراحت هستیم. خوشحال می شویم مهدی طارمی را زودتر در کنار خود ببینیم. به همین دلیل رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که باید با توجه به ظرفیت و همه امکانات برای حضور این بازیکن ارزشمند در اردوی تیم ملی آماده شویم.

وی افزود: حتی رایزنی های لازم برای اعزام هواپیمای شخصی انجام شد. متاسفانه ترکیه آب و هوای مساعدی ندارد و فرود هواپیما در فرودگاه های این کشور سخت است. با این حال رئیس فدراسیون با طارمی در تماس است و تاکید ویژه ای بر حل مشکل و حضور آن دارد. هر از چند گاهی با این بازیکن در ارتباط هستیم و تمام راه ها و ابزارهای حضور مهدی طارمی را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید