حضور احدی در تیم جوانان نقطه مثبتی برای آینده تنیس روی میز ایران است/ از همه فرصت ها برای موفقیت استفاده می کنیم

ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791549

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده درباره تنیس روی میز آسیا و حتی جهان حرف های زیادی بزنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علیکرداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برنامه های فدراسیون برای آماده سازی تیم های ملی، در رده های اصلی برای حمایت از تیم ملی بزرگسالان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه رده سنی وجود دارد: نوجوانان و جوانان به طور مداوم در اردو حضور دارند که در آینده برای حمایت از تیم ملی بزرگسالان بسیار مفید و مفید خواهد بود.

وی افزود: انتخاب مهران احدی به عنوان سرمربی تیم جوانان گواه این حرف است چرا که با توجه به تداوم حضور او در تمامی رده های سنی تیم های ملی و کارنامه درخشان او حضور او در تیم جوانان مثبت است. امتیازی برای آینده «پینگ پنگ ایران است.

علیگارداشی افزود: با همه مشکلات و سختی ها امیدواریم در آینده بتوانیم در مورد تنیس روی میز آسیا و حتی دنیا حرف های زیادی بزنیم و از همه فرصت ها برای رسیدن به این اهداف استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره انتخاب احدی برای تیم جوانان تصریح کرد: در حالی که مهران احدی حتی گزینه مناسبی برای مربیگری در رده های سنی بالاتر است اما در شرایط فعلی از او خواستم در سنین اصلی به ما کمک کند. دسته بندی و البته تجربه شخصی برای آینده پینگ پنگ ایران مفید خواهد بود.

علیگرداشی در پاسخ به زمان برپایی اردوهای تیم جوانان گفت: اردوی تیم جوانان با توجه به نیاز مربی تیم میسر می شود و با توجه به درخواست کادر فنی برنامه ریزی برای اردو انجام می شود. ساخته شده است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی در پایان خاطرنشان کرد: احدی علاوه بر موفقیت های درخشان در رده های سنی مختلف تیم های ملی کشورمان، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون را نیز برعهده دارد و هدایت تیم را نیز بر عهده دارد. دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشور. و در حوزه اصلی بازیکنان نخبه جوانان را به تیم های ملی معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید