دولت از همه فرصت ها برای کمک به تیم ملی استفاده می کند/ مهم این است که با تمام توان در جام جهانی حاضر شویم.


ساعت: 23:25
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881502

بهادری جهرمی: دولت از تمام امکانات خود برای کمک به تیم ملی فوتبال استفاده می کند/ مهم این است که با تمام توان در جام جهانی حاضر شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در خصوص جلسه تدارکاتی تیم ملی فوتبال که امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: پیش از این جلسه، رئیس جمهور به دولت دستور داد از همه فرصت ها برای کمک به تیم ملی فوتبال استفاده کند. جام جهانی یک رویداد بزرگ است و برای ما مهم است که با تمام توان در این رویداد حاضر شویم.

وی افزود: نگاه دولت به تیم ملی فوتبال کاملا حمایتی است و تمام تلاش خود را برای حمایت و رفع مشکلات تیم به کار می گیریم. تمامی موارد ممکن در جلسه امروز با حضور دکتر محبر مطرح و در مورد هر کدام تصمیم گیری شد. متأسفانه بودجه اتحادیه فوتبال توسط فیفا تامین نمی شود، اما ما تا حد امکان حمایت خواهیم کرد.

بهادری جهرمی درباره چگونگی استفاده از ظرفیت وزارت امور خارجه گفت: دولت قبلا اعلام کرده از ظرفیت وزارت امور خارجه استفاده می کند و برای برگزاری بازی های دوستانه کمک می کنیم. در این جلسه امروز نماینده وزارت امور خارجه نیز حضور داشت که تصمیمات خود را ارائه کرد. دولت در جلسه امروز خود اعلام کرد که کاملا در خدمت تیم ملی فوتبال است.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویض سرمربی تیم ملی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: مشکلات فنی تیم ربطی به دولت ندارد و باید به آنچه که خود فدراسیون مد نظر دارد توجه شود. دولت فقط در زمینه کمک مالی به فدراسیون آمادگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید