آغاز اردوی تیم ملی آب های آرام الف از فردا در دریاچه آزادی و اردوی تیم آب های آرام الف در 9 تیم با قایق


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879521

از فردا 9 تیرماه در دریاچه آزادی دور جدید تمرینات تیم ملی در آب های آرام الف آغاز می شود و از فردا اردوی تیم ملی در آب های آرام الف در قالب 9 تیم با قایق آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی آب های آرام در بخش آقایان و بانوان و مواد کانو و کایاک سواری از فردا 9 تیرماه در دریاچه اس سی “آزادی” آغاز می شود. “در zh.k. تهران.

این اردو تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجالی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، محسن میلاد مربی بدنساز مردان، محتبی تاجم‌محمدی و نرگس مالمیر روانشناس اعضای کادر فنی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان هستند.

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان و هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان، پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در بخش قایق رانی بانوان، ساعی قایوئل و ساعی قایوئل، ساعی ناکایا کایاها. از مازندران، عادل مجالی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در قایق رانی مردان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.


* آغاز اردوی تیم ملی در آب های آرام از فردا در قالب 9 تیم با قایق

اردوی تیم ملی در آب های آرام از فردا 9 تیرماه با هدایت سرمربی تیم ملی در قالب 9 تیم با قایق آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، بر اساس تصمیم کمیته کادرفنی – فنی تیم ملی برای آب های آرام، رقبا از تیم ملی ب با هدایت و برنامه پدرو سنا مربی برزیلی.

به ترتیب 29 ورزشکار زن و مرد از هیئت های قایقرانی گیلان، تهران، مازندران، لرستان، کرمانشاه، بوشهر، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی از فردا 9 تیرماه تمرینات خود را آغاز کرده و تا 30 تیرماه ادامه خواهند داشت.

در استان گیلان یاس شافعی در کایاک بانوان، زیبا سامحرافه در کانو بانوان، ابوالفضل درجزی، داریوش محمدی، امیرحسین آقامیرزایی و صادق زمانی در کایاک مردانه و محمد سینا شکوری در آقایان زیر نظر جاوید داوید عرووی تمرین خواهند کرد.

در استان تهران سامان سلطانی، آرشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان، زهرا مطهر، مریم شورگشتی و هستی ناصری در کایاک بانوان، فربود کیانی، محمد میرزایی و محمد پیشگاهی برای کایاک مردانه آقایان محمدیرضا علیم. .

در استان مازندران امیررضا آهنگربهان در کایاک آقایان و گلناز گازانفریان در کایاک بانوان در اردو حضور دارند.

در استان لرستان علیرضا حمسه در کایاک آقایان، در استان کرمانشاه، سما یاسمی در کایاک بانوان و در استان آذربایجان شرقی شیما داناپور در کانو بانوان به اردو دعوت شدند.

در استان بوشهر موج مطرجی در کاروان بانوان و عرفان زنده پی در کاروان آقایان در اردو حضور دارند.

در استان البرز کیانا گلبندا در کایاک بانوان و پریا کوریشی در کانو بانوان زیر نظر رویان پیروزنیا تمرین خواهند کرد.

در استان اصفهان نسترن حیرالهی قایق رانی بانوان و امیررضا برزگر زیر نظر فاطمه توکلی کایاک آقایان را آموزش می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید