آغاز دور جدید اردوی تیم قایقرانی آرام آرام الف و ب از صبح دوشنبه


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884897

اردوی تیم های ملی A و B بانوان و آقایان در آب های آرام از دوشنبه 12 مرداد در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دور جدید تمرینات تیم های ملی الف و ب در آب های آرام از 12 مردادماه در دریاچه آزادی و 9 استان با هدایت پدرو سنا برگزار می شود. این اردو تا 23 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا سرمربی تیم ملی و ایمان پورعزیز و مهسا مجالی به عنوان مربی، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید کمک مربی، محسن میلاد مربی بدنساز مرد و معتبی تاج محمدی و نرگس مالمیر به عنوان مربی فنی. روانشناسان. مقر تیم ابهای آرام الف.

الناز شفیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان و هدیدا کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان در رشته کایاک بانوان، پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در کانوی بانوان، علی آقامان قاعمان. و سپهر ساعتچی. از گیلان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک مردان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در کانوی مردان از جمله این دسته هستند. دعوت شده در این مرحله از اردوی تیم ملی آبی. آرام هستند A.

ورزشکاران تیم ملی B نیز با هدایت و برنامه پدرو سنا سرمربی تیم ملی برزیل در تیم های قایقرانی در محل سکونت زیر نظر دستیاران سرمربی تیم ملی تمرین می کنند.

بر این اساس 29 ورزشکار زن و مرد به تمرینات خود در تیم های قایقرانی گیلان، تهران، مازندران، لرستان، کرمانشاه، بوشهر، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی ادامه خواهند داد.

در استان گیلان یاس شفیع در کایاک بانوان، زیبا سماحرفا در کانو بانوان، داریوش محمدی، امیرحسین آقامیرزایی و صادق زمانی در کایاک مردان و محمد سینا شکوری در کانو مردان زیر نظر دستیار سرمربی و آراش بسارت تمرین خواهند کرد. عباس صیادی سرمربی.

در استان تهران سمن سلطانی، آرشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان، زهرا مطهر، مریم شورگشتی و هستی ناصری در قایق رانی بانوان، فربود کیانی، محمد میرزایی، محمد پیشگاهی و ابوالفضل درجزی در کایاک مردانه و ابوالفضل میرحوشیک و کایاک آقایان. عبداللهی در قایق رانی مردان زیر نظر علیرضا علیمحمدی تمرین می کنند.

در استان مازندران امیررضاانگرباهان در کایاک مردان و گلناز غضنفریان در کایاک بانوان به زبان اردو هستند.

علیرضا حمسه در کایاک آقایان در استان لرستان، سما یاسمی در کایاک بانوان در استان کرمانشاه و شیما داناپور در کانو بانوان در استان آذربایجان شرقی به این اردو دعوت شده اند.

در استان بوشهر مویده مطرقی در اردوی بانوان و عرفان زندهپی در اردوی مردان حضور دارند.

در استان البرز کیانا گلبندا مربی کایاک بانوان و پریا قریشی مربی کانو بانوان با مربیگری روژان پیروز نیا خواهند بود.

در استان اصفهان ناسترن خیرالهی مربی قایق رانی بانوان و امیررضا برزگر مربی کایاک مردانه زیر نظر فاطمه توکلی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید