دریاچه آزادی میزبان دور جدید اردوهای تیم ملی آب های آرام است


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841758

مرحله جدید اردوی ملی کمپ آب های آرام از 9 خردادماه در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هشتمین مرحله از اردوهای تیم ملی آب های آرام در رده های مردان و زنان برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگژو از 9 خردادماه میزبان دریاچه مجتمع آزادی است و تا 30 خرداد ادامه خواهد داشت.

این کمپ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و کلیه افراد دعوت شده به کمپ موظفند در هنگام پذیرش نتیجه آزمایش PCR منفی را ارائه دهند.

پدرو سنا به عنوان سرمربی، ایمان پورازیز و فاطمه مجعلی به عنوان مربی، رضا رئیسی به عنوان کمک سرمربی، پریسا مقدم مربی بدنساز بانوان و محسن میلاد به عنوان مربی بدنساز مردان، نرگس مالمیر و محتبی تایموهما در این اردو حضور دارند.روانشناسان تیم.

در بخش بانوان کایاک الناز شفیان و تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان، در بخش کانو بانوان پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی و مرجان کرمجانی از تهه هراقاره خرقه‌زایی ویدی علیقائیل و آقای علیقائیل. و آقایان سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران، در قسمت قایق رانی آقایان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجالی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران این را تشکیل می دهند. اردوگاه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید