برگزاری دور جدید تیم ملی در آب های آرام در دریاچه آزادی

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806475

دور جدید تیم ملی آب های آرام در بخش آقایان و بانوان 18 بهمن ماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی؛ تیم ملی آب های آرام پس از انجام سه مرحله اردوی انتخابی و آمادگی برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگژو به تمرینات خود در دریاچه آزادی تهران ادامه می دهد. این اردوی بانوان و آقایان با کانو و کایاک از 20 بهمن ماه آغاز و تا 8 اسفند ادامه خواهد داشت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و کلیه دعوت شدگان به اردو ملزم به ارائه جواب منفی تست PCR می باشند. پذیرش

در این اردو ایرج اگلیمی مشاور و مدیر تیم های ملی، پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجالی مربیان، رضا رئیسی، ارشا بسدار، علیرضا علیمحمدی و علیرضا جاوید کمک مربی، پریسا موگا، محسن مالمیر و محتبی تاج محمدی به عنوان روانشناس از اعضای کادر فنی تیم ملی آب های آرام ایران هستند.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان، سما یاسمی از کرمانشاه و ترنم اکبرزاده از تهران در بخش کایاک بانوان، پریسا محمدزاده و زیبا سماحدبهاه از سناحدزحمه‌مان و مریم‌سحابهان از سماحدزحمه‌مان. در بخش بانوان کانوکدا، علی آقامیرزایی و پیمان گاویدل و سپه ساعتچی و ابوالفضل درجزی از گیلان، امین بوداگی از مازندران، پوریا شریفی و محمد میرزایی از تهران موجوا و ماجاجی -ن رضا خور. مازندران، عادل مجالی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر و محمد عباسی از گیلان در بخش کانادایی قایق‌های مردان دعوت شده به اردو حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید