آغاز اردوی تیم های آب های ساکن و قایقرانی بانوان و آقایان در دریاچه آزادی

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921764

دور جدید تمرینات تیم ملی اباحی آرام از 24 دی ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی در آب های آرام در بخش بانوان و آقایان و مواد کانو و کایاک از 24 آذرماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود. این اردو تا 14 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجعلی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید کمک مربی، محسن میلاد مربی بدنساز مرد، معتبی تاج محمدی و مصطفوی روانشناس و کادر فنی تیم ملی کشورمان آبای آرام.

الناز شفیعان، تانیا کارگرپور از گیلان و حدیده کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان در رشته کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در کانو بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر پویایی از سپهر پویایی. تهران در بخش کایاک مردان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجالی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران به این مرحله از اردو دعوت شده اند.

3fb05169 4575 42c5 aa13 dc945e6393a4 خبر خاکستری

دور جدید اردوی تیم ملی قایقرانی از 24 آذرماه در دریاچه آزادی

تیم ملی قایقرانی بانوان و آقایان در پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از روز پنجشنبه ۲۴ دی ماه آغاز می کند.

افشین فرزام سرمربی، هما خاتمی و فرزین رضایی مربیان، یاسمن حمزه پور کمک مربی، سعید هدیاری مربی بدنسازی مردان، مینا خانتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، نازنین ملایی از گیلان، کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان در بخش بانوان و شیرزاد قدری از کردستان، میلاد الهوردیان از آذربایجان غربی. محمودپور امیرحسین گیلان و حمیدرضا رضوانی از تهران از جمله مردان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید