دریاچه آزادی میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی است

زمان: 11:05
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776240

دریاچه آزادی میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی است

اردوی انتخابی تیم ملی قایقرانی مردان و زنان در رده های بزرگسالان و جوانان از 25 مهر در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اردوی انتخابی تیم قایقرانی ملی به منظور بازیهای آسیایی در هانگژو و مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود. مسابقات قهرمانی آسیا اواسط ماه دسامبر در تایلند برگزار می شود و در صورت اعزام تیم به مسابقات ، ورزشکاران و کادر فنی باید هفت روز قبل از مسابقات در قرنطینه کامل باشند. بدین منظور اردوی انتخابی تیم ملی قایقرانی با حضور حداکثر نفرات برگزیده از مسابقات قهرمانی کشور و تیم ملی المپیک برگزار می شود.

این اردو از یکشنبه 25 مهر در دریاچه آزادی آغاز می شود و با آخرین آزمایش اردو در اولین شنبه ماه نوامبر به پایان می رسد.
این اردو در بخشهای مردان و زنان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به سرپرستی هما خاتمی ، فرزین رضایی ، سولماز عباسی ، افشین فرزام و محمدعلی برگزار می شود.
در بخش بانوان ، فاطمه مجل از آذربایجان غربی ، سما حشمدار و مائده از البرز ، پریسا احمدی ، سعیده امیرشکاری ، آوینا بهشای ، کیانا بهشایی ، مهنا حجی حسینی ، دیانا منتظرالقائم ، پریناز مهدی وحانی پوخانی وحییی از واهانی و وهانی ، هانی بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه ، هانی هورسند و نازنین مولای از گیلان و مریم کرمی ، مریم امیدی پارسا و کیمیا زارعی از همدان.
در بخش آقایان میلاد الهوردیان و امیررضا رضازاده از آذربایجان غربی ، صالح برگومادی از اردبیل ، اردوان ایمان ، حمیدرضا رضوانی ، سیاوش ساعدی ، آراد سلیمانپور ، آریا سلیمان پور ، امیررضا ابدالی ، مهدی کرمدی کاپامی پاپا کردستان و کاپاپا احمد رحیمی و کاپاپا احمد رحیمی حسینی ، ابوالفضل ستوتی ، مهدی محمدنژاد و امیرحسین محمودپور از گیلان افرادی هستند که به ارتش دعوت شده اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید