امیدواریم خوش رنگ ترین مدال ها را در تمام رده های سنی کسب کنیم/ قزاقستان بی خیال ویزا نداد

ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792660

به دلیل کمبود رقیب، مسابقات کاتای تیمی برای جوانان برگزار نمی شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: امیدواریم در تمامی رده های سنی بانوان موفق به کسب خوش رنگ ترین مدال ها شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: شرایط خوبی برای تیم های ملی دختران وجود دارد. ورزشکاران ما تا به امروز دو بار در آلماتی تمرین کرده اند و آماده شروع مسابقات هستند.

وی افزود: وزن کشی مسابقات فردا خواهد بود. امیدواریم خوش رنگ ترین مدال ها را در تمامی رده های سنی کسب کنیم و ورزشکاران و مربیان حقوق خود را از مسابقات قهرمانی آسیا دریافت کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در خصوص عدم اعزام تیم کاتای جوانان و دو ورزشکار از کمیسیون دختران نیز گفت: ثبت نام کرده اند و به دلیل عدم حضور ورزشکار مسابقات در این رده برگزار نمی شود. قزاقستان به عنوان میزبان نیز همین استدلال را برای وزن منفی 50 امید ثبت شده توسط زینب جعفرنژاد ارائه کرد.

امینی گفت: به همین دلیل اعزام این ورزشکاران به قزاقستان لغو شده است. اما دلیل اعزام نکردن هنگامه بیگام با وزن منفی 68 کیلوگرم به تیم امید، عدم صدور ویزا برای او بود. تا اول نوامبر، فدراسیون باید برای شرکت کنندگان دعوت نامه ارسال می کرد تا دعوت نامه دریافت کنند. با وجود لهجه های زیاد، پاسپورت 48 ساعت دیرتر از موعد مقرر به فدراسیون رسید و هیچ دعوتنامه ای برای این ورزشکار ارسال نشد.

یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته تاکید کرد: پس از این اتفاقات، فدراسیون مکاتبات خود را با فدراسیون قزاقستان آغاز کرد. حتی کمیته ملی المپیک هم وارد ماجرا شد اما در نهایت برای این ورزشکار ویزا صادر نشد. مسئولان تیم هم می دانند که تا آخرین لحظه تلاش کردیم بیگم را بفرستیم اما کشور میزبان برای او ویزا نداد.

وی در پایان گفت: ما به همه ورزشکاران به یک چشم نگاه می کنیم. برای ما بی احتیاطی با دیگران فرقی ندارد. البته اگر برایش ویزا می دادند مثل بقیه کاراته کاها بی خیال به قزاقستان می رفت. حالا که این شرایط پیش آمده مبینا حیدری در دو رده سنی امید و بزرگسالان به تاتامی می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید