مسابقات جهانی کاراته رده سنی کاتارو پسران و نوجوانان موفق به کسب مدال نشدند


ساعت: 23:49
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906249

اولین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با پیکارهای انفرادی و کمیته ای کاتای پسران و 54+ کیلوگرم دختران به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین روز از رقابت های کاراته رده های سنی مسابقات قهرمانی جهان بدون مدال به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین روز از دوازدهمین دوره مسابقات جهانی کاراته نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال نوجوانان و دختران با حضور بیش از 1800 ورزشکار از 104 کشور جهان امروز در قونیه آغاز شد. برگزاری مسابقات کاتا انفرادی تمامی رده ها، کمیسیون تمامی اوزان رده نوجوانان پسر و همچنین وزن 54+ کیلوگرم نوجوانان دختر به کار خود پایان داد.

متین زارع کتایی ملی پوش کشوری در رده امید در اولین روز از مسابقات با کسب 24.54 امتیاز در دور اول به عنوان اولین و در دور دوم با 23.86 امتیاز پس از نماینده کشورمان راهی دور دوم شد. اسپانیا با 24.2 امتیاز و آمریکا. وی با امتیاز 23.92 به عنوان سوم به دور سوم رفت اما در مرحله نیمه نهایی شانس کسب مدال را به عنوان چهارمی گروه یک با امتیاز 22.92 از دست داد.

زینب السادات حسینی در کاتای انفرادی رده امید پس از کسب امتیاز 24.62 بیشتر از قطر میزبان در دور اول، در دور دوم با امتیاز 22.86 کمتر از نماینده میزبان به عنوان اولی راهی دور دوم شد. ایتالیا و کلمبیا به ترتیب 23.6، 23.4 و 22.98 وارد مرحله نیمه نهایی شدند اما در نیمه نهایی با امتیاز 22.54 در رده هشتم قرار گرفتند و از کسب مدال بازماندند.

تیم ملی نوجوانان حمیدرضا محمودی در دور اول با امتیاز 21.4 کمتر از نمایندگان اندونزی، کرواسی و بلغارستان به دور دوم راه یافت اما در دور دوم با امتیاز 21.80 در رده هفتم قرار گرفت و از ادامه رقابت بازماند.

اکتا داوری در کاتای انفرادی نوجوانان در دور اول گروه 5 با امتیاز 22.6 پس از اندونزی، مصر، ترکیه و اوکراین پنجم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ساجده جهانشاهی نماینده کشورمان در کاتای جوانان در گروه دختران پس از کسب امتیاز 22.6 پس از مکزیک، چین تایپه و پرتغال در دور اول سوم شد و در دور دوم با امتیاز 21.86 راهی دور دوم شد. به عنوان پنجمی به مرحله بعد رفت.

در کاتای انفرادی جوانان، ابوالفضل فرامرزپور پس از راه یابی به مقام چهارم دور اول با امتیاز 22.46 پشت سر هند، رومانی و مکزیک، در دور دوم با امتیاز 21.4 هشتم شد. حذف شده.

در مسابقات کومیته منهای 52 کیلوگرم، محمدامین زارعی در دور اول مقابل آلتایر جالگاسبایو از قزاقستان با نتیجه 5 بر 1 شکست خورد و با شکست نماینده قزاقستان مقابل کاراته کای میزبان، زارعی نیز شانس حضور در جدول را برای اتهامات از دست داد.

در وزن منهای 57 کیلوگرم، ابوالفضل همدم جو نماینده کاراته کشورمان در دور اول 2 بر صفر ساراتوز لوپز از مکزیک را شکست داد اما در دور دوم 2 بر یک مغلوب داستویو از آذربایجان شد. تمام شده است

محمد رجبی ارخانی در وزن 63 کیلوگرم نوجوانان ابتدا با نتیجه 8 بر صفر کنان دوناقی از ایرلند را شکست داد، سپس 3 بر یک مقابل دوریچیچ از مونته نگرو پیروز شد و در دور سوم میرزا حمیدیلی حریفی از آذربایجان را 3 بر صفر شکست داد اما در دور چهارم. مقابل کارلو پانیک از کرواسی با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد و با شکست پانیک مقابل نماینده الجزایر در نیمه نهایی راگبی، باز هم از راهیابی به شانس بازماند.

در وزن 70 کیلوگرم علیرضا آقایی در اولین دیدار مقابل گریسون مرل آمریکا در خانتی با نتیجه 0-0 پیروز شد اما در ادامه با همین نتیجه مقابل نماینده استونی متوقف شد و با از دست دادن نماینده آن کشور، آقایی شانس خود را از دست داد. روی میز ظاهر شود

جاسین روزیام قهرمان وزن 70+ کیلوگرم نوجوانان کشور پس از تساوی در وقت استراحت ابتدا نماینده بوسنی را با نتیجه 3 بر 3 بر قانون سنشو شکست داد و سپس وزنیاک از لهستان را 6 بر 2 از پیش رو برداشت اما در دور چهارم توسط متیو پرودا متوقف شد. از اوکراین 6 بر 0 با شکست این کاراته کا مقابل نماینده یونان در نیمه نهایی باز هم زریام از راهیابی به جدول شانس بازماند.

تنها نماینده زن امروز در این کمیسیون مهلا ساداگات بود که در وزن 54+ کیلوگرم نوجوانان روی تشک رفت و با نتیجه یک بر یک مغلوب ماریا برسارو از رومانی شد. و با از دست دادن نماینده رومانی، سدگات نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید