برخی از من و اسکوچیچ سوءتفاهم کردند / رفتن به جام جهانی تکرار شد. باید برای ترک گروه برنامه ریزی کنیم

زمان: 08:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801436

فوتبال آسیا نسبت به سال های گذشته کمی ضعیف تر شده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: باید برنامه قوی تری برای جام جهانی داشته باشیم تا از گروه خود خارج شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی طارمی پس از پایان این مراسم گفت: برای من افتخار بزرگی است که در بین سه کاندیدای این مراسم که متعلق به همه ایرانیان خواهد بود، هستم اما دوست دارم این جایزه را دریافت کنم تا آن را به فوتبالدوستان در ایران تقدیم کنم. نوعی حمایت. “من از آنها قدردانی می کنم و از آنها تشکر می کنم.

وی ادامه داد: برای انتخاب بهترین گل معیارهایی وجود دارد که متأسفانه برای دریافت این افتخار کافی نبود، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در فضایی دیگر به نام ایران افتخار کسب کنم و به مردم عزیزم تقدیم کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایطش در پورتو گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و شرایط خوبی دارم، باید همین روند را حفظ کنیم و امسال به دنبال قهرمانی در لیگ پرتغال باشیم. روند خوبی داشتم و می خواهم این وضعیت ادامه داشته باشد. سعی می کنم خوب بازی کنم تا راه را برای سایر بازیکنان ایرانی هموار کنم، چون استعدادهای خوبی در ایران داریم که می توانند در اروپا بازی کنند.

طارمی افزود: نسبت به پارسال اعتماد به نفس بیشتری دارم، با بازیکنان راحت تر شدم و این مشکلات در بازی من موثر بود. در تیم به هماهنگی بیشتری رسیدم و روی نوار پیروزی هستیم. امیدوارم روند موفق ما ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمان لیگ پرتغال شویم. من در پورتو زندگی بسیار خوب و راحتی دارم و زیر نظر باشگاه هستم و اگر جایی می روم باید با نظر باشگاه باشد.

وی درباره اینکه آیا حمایت مردم ایران از او در تیم پورتو محسوس است یا خیر، یادآور شد: از اولین روزهایی که به پورتو آمدم این حمایت مردم و فوتبالدوستان برای باشگاه ملموس و جالب بود و باعث افتخار من شد. تندرستی.

تیم ملی فوتبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی نیز گفت: تیم ایران نتیجه بسیار خوبی کسب کرده است و برای ادامه جام جهانی یک امتیاز می‌خواهیم، ​​اما برای پیروزی باید روی بازی‌های آینده تمرکز کنیم. 4 بازی بعدی جام جهانی قهرمانی چشمگیر خواهد بود.

طارمی با تاکید بر مشکلاتی که بین او و اسکوچیچ به وجود آمد، خاطرنشان کرد: بین من و سرمربی تیم ملی سوء تفاهم پیش آمد که برطرف شد. البته نمی دانم چرا این موضوع برای خیلی ها به عنوان یک بحث مطرح شد، اما خیلی شفاهی حل شد. بعد هم قرار شد به تیم ملی نروم و مشکلی پیش نیامد. اما بعضی ها شیطون بودند، واقعاً چیزی نبود.

او به جام جهانی گفت: ما باید برنامه قوی تری برای جام جهانی داشته باشیم تا از گروه خود خارج شویم. اینکه ما به جام جهانی می رویم تکرار شده و این روند باید تغییر کند و به مرحله بعد برویم. ما پتانسیل انجام این کار را داریم و اگر برنامه ریزی داشته باشیم می توانیم از آن عبور کنیم.

وی گفت: ابتدا باید مشخص کنیم که هر بار که به جام جهانی می رسیم، پول به فوتبال ایران داده می شود و همین پول به فوتبال داخلی ما کمک می کند. این پولی که وارد فوتبال ایران می شود نیاز به برنامه دارد تا بتوانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

طارمی افزود: باید با مردم احساس راحتی کنیم و همه چیز را به آنها بگوییم. شفافیت به رشد و توسعه فوتبال ما کمک می کند و باید مردم را از مشکلات و اتفاقات فوتبال آگاه کنیم. در فوتبال هر بخش باید کار خود را انجام دهد، بازیکن باید به فوتبال توجه کند، باشگاه باید بر فعالیت هایش نظارت داشته باشد و فدراسیون در امور مربوط به خودش مشارکت کند.

ملی پوش کشورمان ادامه داد: در فوتبال هرکسی که قول بدهد چه بازیکن چه مربی و چه حتی مسئول. اما اگر کاری از دستمان برنمی آید نباید قول بدهیم چون توقع ایجاد می شود.

وی گفت: فکر می کنم فوتبال آسیا کمی ضعیف تر از سال های گذشته است و شاید به خاطر نسل جدیدی است که در برخی کشورها دیده می شود، اما نسل ما الان و از همه تیم ها خیلی خوب است. ما آسیایی های بهتری هستیم.

طارمی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و افزود: انتقاد باعث رشد یک فوتبالیست می شود. سال‌ها پیش زمانی که در فوتبال ترکیه بودم مشکلاتی وجود داشت که همه چیز در سرم خراب شده بود، اما آن روزها رسانه‌ها را نمی‌شناختم. اما شاید یک روز همه چیز را گفتم .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید