بازگشت ما به قطر به دلیل سوءتفاهم بود / امیدواریم با چه کسی بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908917

تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را در جام جهانی ارائه دهم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازگشت ما به قطر به دلیل سوءتفاهم بود که خوشبختانه رفع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال گفت: آماده سازی بسیار سختی را پشت سر می گذاریم. خدا را شکر اردوی بسیار خوبی داریم و خود را برای سه بازی بسیار سخت آماده می کنیم. تمرینات بسیار فشرده است، امیدوارم با نتایج خوبی که در مسابقات جهانی کسب می کنیم، مردم را خوشحال کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره همکاری با کارلوس کی روش گفت: ناگفته نماند که همه ما کی روش را می شناسیم، او مربی بزرگ و با تجربه ای است. امیدوارم بتوانیم برای اولین بار در تاریخ با او به مرحله بعد برویم. هدف ما مرحله بعدی است و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی درباره اینکه برخی فکر می کنند ایران به راحتی از گروه خودشان خارج می شود، گفت: گروه ما گروه بسیار سختی است. انگلیس، ولز و آمریکا تیم های بسیار خوبی هستند، امیدوارم با آمادگی بسیار خوب و اقدامات کادر فنی به مرحله بعد برویم.

خلیل زاده درباره ماجراهای بازگشت از قطر و نگرانی های کی روش گفت: روزی که برگشتیم فیفادی نبود، روزی که کی روش به باشگاه الاهلی آمد صحبت هایی انجام شد تا در خدمت باشیم تیم ملی. تیم سوء تفاهماتی بود که برطرف شد و برگشتیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه اعتماد کی روش را جلب کرده است، گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشم. هر بازیکنی آرزوی حضور در تیم ملی را دارد. امیدوارم با بهترین عملکردم بتوانم کیروش را راضی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید