وویویچ پدر و مدیر بزرگی است/ امیدواریم در دنیای هندبال صعود کنیم


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903661

به خاطر جام جهانی ترجیح دادم در ایران باشم

ملی پوش هندبال ایران گفت: وسلین علاوه بر اینکه مربی است، پدر و مدیر بزرگی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین صادقی بازیکن تیم ملی هندبال ایران درباره وضعیت اردوی تیم ملی هندبال گفت: بعد از 6 روز امروز آخرین تمرین بود و با شرایط خوب و انگیزه بالایی در این اردو حضور داشتیم. در این اردو 40 ورزشکار جوان و باتجربه حضور داشتند و بالاخره از آنجایی که مسابقات جهانی است همه با انگیزه خاصی در تمرینات حضور داشتند.

وی با اشاره به وویویچ گفت: وویویچ جزو 10 مربی برتر دنیاست و من و بقیه در حال یادگیری هستیم. وسلین علاوه بر مربی بودن، پدر و مدیر بزرگی است. امیدواریم مدت بیشتری در ایران بماند و بارها گفته است که برای تغییر هندبال ایران به زمان نیاز دارد.

ملی پوش هندبال درباره مسابقات جهانی گفت: حریفان بسیار قدرتمندی داریم و اسپانیا تیم اول جهان و تیم المپیک است. من به هیچ تیمی نمی‌بازم. شیلی تیم بسیار خوبی است و ما یک بار در سال 2015 با آنها بازی کردیم. وسلین نیز مونته نگرو را به خوبی می شناسد و امیدواریم پیشرفت کنیم.

صادقی درباره بازگشتش به ایران برای فصل جاری گفت: سال گذشته در لیگ کویت بودم و امسال از رومانی، مجارستان و اسپانیا پیشنهاد داشتم اما به دلیل جام جهانی ترجیح دادم در ایران باشم. امسال حضور در سپاهان را انتخاب کردم و با توجه به حضور ملی پوشان زیادی در این تیم فکر می کنم انتخاب خوبی کردم. اکثر تیم های مطرح دنیا همین شرایط را دارند و در فوتبال اروپا مثل سپاهان هستند.

وی درباره قراردادهای لیگ برتر هندبال گفت: شرایط مالی و قراردادهای بازیکنان در لیگ ایران بسیار تغییر کرده و بهتر شده است. هندبالیست های ایران سخت کار می کنند و فکر می کنم اگر مبالغ پرداختی را به بازیکنان خارج از کشور ارائه دهند، شرایط خیلی فرق می کند. در حال حاضر قرارداد تیم ملی بلژیک بالای یک میلیارد تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید