در مسابقات لهستان شرکت می کنیم/ سعی می کنیم از لهستان مستقیم به دنیای هندبال برویم


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902420

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مسابقات لهستان هم قطعی است و 2 بازی دوستانه با این تیم انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال درباره برگزاری دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور گفت: اتفاق بسیار خوبی بود. به دفتر مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان هم در مورد این کنوانسیون صحبت کردند. خداوند این مراسم را در سالهای بعد ادامه دهد.

وی درباره تیم ملی هندبال بانوان ایران و حضور این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا با هدایت اکبرآبادی گفت: اکبرآبادی مدیر فنی باشگاه سنگ آخان بافک است. امسال بیش از 10 هیئت داشتیم که فشار زیادی به فدراسیون وارد کردند و این مسابقات در کره جنوبی بود و نباید ما را به مسابقات می فرستادند اما با رایزنی هایی که انجام دادیم و میل سنگ آهنی ها. باشگاه بافق، تیم ملی بانوان با نام این باشگاه در مسابقات شرکت خواهد کرد و کادر این تیم مدیریت تیم را بر عهده خواهند داشت. بازیکنان، بازیکنان این باشگاه خواهند بود. در هر صورت با توجه به اهمیت این مسابقات برای کشور، سایر باشگاه ها موظفند بازیکنان خود را در اختیار این باشگاه قرار دهند و انشالله این باشگاه در آذرماه به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که تاکنون چه بخشی از بودجه را دریافت کرده است، تصریح کرد: درآمد ما بالای 20 درصد است. اما امسال برای 6 ماه اول سال 4 سال کامل فرستادیم. ما در 4 دوره مسابقات جهانی و 4 دوره قهرمانی آسیا شرکت کردیم و دو سه تورنمنت بین المللی داشتیم. این یک موقعیت منحصر به فرد بود که در 6 ماه این میزان اعزام و اردو داشتیم. استان ها به دلیل شرایط اقتصادی نمی توانند مانند گذشته به فدراسیون کمک کنند و این موضوع ما را تحت فشار زیادی قرار داده است. ما اسپانسر هم داشتیم اما قراردادمان رو به اتمام بود و این کار کمی سخت بود. امیدوارم در تخصیص بودجه ها همانطور که رهبر انقلاب بر اهمیت ورزش تاکید کردند، توجه بیشتری به ورزش شود. ما نیز مسئولیت را بر عهده گرفته ایم و باید این شرایط را بپذیریم.

وی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون گفت: اردوی تیم ملی از امروز از سر گرفته شد. هر دو تیم به این اردو دعوت شدند تا در صورت بروز مشکل، از بازیکنان پشتیبانی و جایگزین شوند. تلاش می کنیم با آمادگی خوب تیم ملی مردان در جام جهانی حضور پیدا کند. ما همچنین برای چندین تورنمنت مشورت کردیم. مسابقات لهستان قطعی است و 2 بازی دوستانه با این تیم انجام خواهیم داد. به دنبال این هستیم که از لهستان به ایران برنگردیم و با توجه به اختلاف زمانی یک هفته ای تا جام جهانی، چند بازی تدارکاتی دیگر در این کشور خواهیم داشت و تیم ایران با آمادگی کامل راهی مسابقات می شود.



دیدگاهتان را بنویسید