هدف اصلی ما بازی های پاراآسیایی چین است/ سعی می کنیم مسابقات جهانی والیبال نشسته را تکرار کنیم

ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782304

جام جهانی چین ملاک اصلی انتخاب بازیکنان بازی های پاراآسیایی است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پس از شروع مسابقات قهرمانی در تلاش هستیم تا اردوی تیم ملی در پایان آبان ماه برگزار شود تا بازیکنان بتوانند در مسابقات جهانی چینی نشسته شرکت کنند. مسابقات والیبال با آمادگی خوب .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فدراسیون جانبازان و معلولین، فرید صائبی درباره زمان شروع اردوی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر را در والیبال نشسته در پیش داریم و اکثر ملی پوشان در لیگ حضور دارند، در آنجا حضور دارند. نگرانی از تأخیر تیم ملی است: اردوی تیم ملی نداریم البته طبق برنامه ریزی که بعد از شروع لیگ انجام شده، تلاش می کنیم اردوی تیم ملی را در پایان آبان ماه برگزار کنیم تا وضعیت بازیکنان خوب باشد. برای شرکت در مسابقات جهانی والیبال نشسته در چین که در اواخر مارس برگزار می شود، آماده شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد می شود یا خیر؟ وی گفت: هدف این است که در طول لیگ در کنار بازیکنان باتجربه تیم باشیم، اگر بازیکنان جوانی که هم اندازه تیم ملی هستند شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت شوند. به هر حال هدف اصلی بازی های پاراآسیایی چین است و تا آن زمان سعی می کنیم بازیکنان جوان را به تیم ملی تزریق کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: بوسنی یکی از حریفان اصلی ما در والیبال بود اما در پارالمپیک توکیو روسیه با پیروزی مقابل بوسنی نشان داد که می خواهد در والیبال قهرمان شود. بنابراین شرایط سختی در جهان چین خواهیم داشت و باید به سختی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

صائبی در پایان گفت: هدف اصلی ما بازی های پاراآسیایی چین است. چین انتخاب خواهد شد. بنابراین جام جهانی چین ملاک اصلی انتخاب بازیکنان بازی های پاراآسیایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید