دیدار کاردار سفارت ایران در بوسنی با تیم های والیبال نشسته/ اسبقیان: قهرمانی را تکرار می کنیم.


ساعت: 23:14
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909613

مسئولان سفارت ایران در بوسنی با والیبالیست های نشسته دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های پیشکسوتان؛ اسکندری کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی با والیبالیست های نشسته دیدار و گفتگو کرد.

اسکندری کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران با خیرمقدم به ملی پوشان گفت: امیدوارم تیم های ملی کشورمان همچنان به موفقیت های خود ادامه دهند و پرچم جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات برافراشته شود. دستان شما عزیزان در این رویداد جهانی

اسکندری گفت: تیم های ملی جانبازان و معلولان همواره یکی از نقاط قوت ما در مسابقات برون مرزی بوده اند. برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت دارم.




اسبقیان: مطمئنم تیم ملی والیبال نشسته قهرمانی خود را تکرار خواهد کرد
سرپرست فدراسیون در دیدار با اسبقیان کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت شما هستم. پس از ورود به بوسنی، از روز اول با دوستان خود در سفارت در ارتباط بودیم و این فرصت فراهم شد.

وی افزود: همانطور که می دانید تیم ملی والیبال نشسته به عنوان پرافتخارترین تیم قرن شناخته شد و هادی رضایی به عنوان موفق ترین مربی معرفی شد. این تیم همیشه سربلند بوده و مطمئنم با قهرمانی دوباره تیم ملی در بوسنی این موفقیت تکرار خواهد شد. در رشته بانوان والیبالیست ها در حال کسب تجربه هستند. تیم دو و میدانی در بازی های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب 2 مدال طلا شد.

اسبقیان افزود: داوران پرافتخار زیادی در عرصه ورزش داریم که از جمله آنها می توان به آقایان فیروزی، اکرمی و خانم احدی اشاره کرد که در این مسابقات حضور دارند. دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک این تیم را در این مسابقات همراهی می کند و به انجام پزشکی ورزشی می پردازد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: دستاوردهای قهرمانان و ورزشکاران ما همواره مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و همواره مورد توجه ویژه قرار می گیرند. حضور پرسنل سفارت در تیم ملی باعث دلگرمی کل تیم شد و از این بابت از کارکنان سفارت تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید