باید قوی تر از قبل به بازی های پاراآسیایی هانگجو برویم، همچنین امیدوارم وزنه برداری در مسابقات جهانی خوب باشد.


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917617

همه فدراسیون ها باید در بخش پارابخش سرمایه گذاری کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید قویتر از گذشته در بازی های پاراآسیایی هانگجو شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری انتخابات پارالمپیک گفت: ابتدا باید به غفور کارگری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک تبریک بگویم. همچنین باید از زحمات طولانی مدت خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم.

وی افزود: باید در حوزه فرهنگی، ورزش همگانی و دانش آموزی تلاش بیشتری شود. امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک با حضور غفور کارگری افتخارات قبلی را در عرصه ورزش جانبازان و معلولان قویتر از گذشته ادامه دهد.

وزیر ورزش درباره نتایج تیم ملی وزنه برداری گفت: امیدوارم تیم ملی وزنه برداری هم در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کند همانطور که مردم از کیانوش رستمی که دیروز به مدال نقره رسید لذت بردند. روشنایی ورزشی کشور باید به دست اشیا و صاحبان دلسوز روشن شود تا پرچم سه رنگ کشورمان در تمامی عرصه های ورزشی به اهتزاز درآید.

سجادی با اشاره به برنامه های پیش روی کمیته پارالمپیک گفت: شهریور ماه سال آینده بازی های آسیایی و پاراآسیایی در چین برگزار می شود و برای ورزشکاران جانباز و معلول برای حضور در بازی های پاراآسیایی برنامه های ویژه ای داریم. قدرتمندتر از 3 نسخه قبلی

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه فدراسیون ها باید در پاراسکتور سرمایه گذاری کنند خاطرنشان کرد: فدراسیون های تخصصی مانند فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و سایر فدراسیون ها و انجمن های ورزشی تخصصی باید به این بخش توجه ویژه داشته باشند. از آنجایی که در حوزه ای مانند تکواندو یا تنیس روی میز پارابخش وجود دارد، فدراسیون های دیگر مانند دو و میدانی باید زمینه هایی را برای توسعه ورزش جانبازان و معلولان فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید