امیدوارم زنان ایرانی هم مثل مردان قوی شوند/ یکی از موانع حضور زنان در وزنه برداری ازدواج است!


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902611

تمجید رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری آسیا از ایران

عضو هیئت اجرایی و رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: وزنه برداری ایران در بخش مردان بسیار قوی است و امیدواریم بانوان ایرانی نیز در آینده قدرتمند به نظر برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، ریکو چینن، عضو هیئت اجرایی و رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری آسیا، درباره عملکرد وزنه برداران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از حضور بسیار خرسندیم. از زنان ایرانی وزنه برداری ایران در بخش مردان بسیار قوی است و امیدواریم بانوان ایرانی نیز در آینده قدرتمند به نظر برسند. هر چند که تا به حال تعدادی از آنها را دیده ام که بسیار قوی هستند.

وی ادامه داد: باید در فدراسیون جهانی حکمرانی و مدیریت را ارتقا دهیم. ما باید برای تمیز نگه داشتن وزنه برداری اقدام کنیم که یکی از مهم ترین موارد ضد دوپینگ است. همچنین با نوسازی این ورزش باید جذابیت آن را برای نوجوانان و جوانان بیشتر کنیم تا بیشتر مورد پذیرش قرار گیرد.

عضو هیئت اجرایی و رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری آسیا خاطرنشان کرد: به نظر من باید از بانوان وزنه بردار بازنشسته دعوت شود تا فدراسیون ها را در برگزاری مسابقات، داوری و… کمک کنند. گاهی این وزنه برداران ازدواج می کنند یا موانع دیگری وجود دارد اما باید از حضور آنها در وزنه برداری حداکثر استفاده را کرد.

دیدگاهتان را بنویسید