دیدار با اسپانیا و لهستان برای ما ارزیابی بسیار جدی بود/ مسابقات هندبال قهرمانی آسیا یک جنگ تمام عیار است

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799804

بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تلاشم را در زمین مسابقه انجام می دهم تا سهم کوچکی در موفقیت تیم ملی داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا اوری، چپ دست 22 ساله فدراسیون هندبال گفت: بازی با اسپانیا و لهستان ارزیابی بسیار جدی از تیم ملی بود که نقاط قوت و ضعف تیم را نشان داد.

وی افزود: بازیکنان رابطه دوستانه و بسیار صمیمانه ای با یکدیگر دارند و بزرگترهای تیم شبیه بازیکنان تازه وارد و جوانتر هستند. همچنین کادرفنی و مربیان پس از هر بازی با بازیکنان صحبت می کنند و به آنها روحیه می دهند.

اورعی گفت: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا یک جنگ کامل بین تمامی تیم های این قاره است و اکثر تیم ها برای کسب سهمیه جام جهانی سال آینده می جنگند. به هر حال امیدوارم روزهای خوب زیادی برای هندبال ایران در پیش باشد و البته روزهای بهتر از این را ببینم و سال های موفقیت در هندبال ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستم شرایطی را فراهم کنم تا کادرفنی تیم ملی در 22 سالگی به من اعتماد کنند و در این سن به عنوان بازیکن اول پست دست راست به من بازی بدهند.

اوری در پایان گفت: قول می دهم در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تلاشم را در زمین مسابقه انجام دهم تا بتوانم عملکرد خوب و مثبتی برای تیم ملی خود داشته باشم و سهم کمی در کسب جواز حضور در مسابقات جهانی داشته باشم. قهرمانی هندبال.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید