فرناندز به پیشرفت هندبال کمک می کند / هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش زیادی می کند

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783588

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال گفت: هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا رجبی کاپیتان سابق تیم ملی هندبال در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: این کمیسیون صدای ورزشکاران است و اعضای آن باید صدای ورزشکاران را به گوش مسئولان برسانند. ”

کاندیدای ‘کمیته ورزشکاران’ تاکید کرد: دغدغه ورزشکاران به مرور زمان تغییر می کند و باید همگام باشیم و قدم های خوبی برداریم. همه نامزدها ورزشکار اعلام شده اند، زمین ورزش را خورده اند و مشکلات را می دانند.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در خصوص شرایط و سطح لیگ برتر گفت: تیم ما تاکنون نتیجه خوبی کسب کرده و در بالای جدول قرار داریم. در این مدت بازیکنان در تیم ها توزیع شدند و این به نزدیک نگه داشتن بازی ها کمک می کند. حتی برخی مسابقات بسیار حساس بود و هندبال زیبایی را شاهد بودیم. هدف ما تفریح ​​تماشاگران و کمک فنی به تیم ملی بود.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص حضور فرناندز در تیم ملی هندبال کشورمان گفت: او یکی از بهترین و باتجربه ترین مربیان جهان است و به پیشرفت هندبال ما کمک می کند. در کنار او تیم های باشگاهی نیز تلاش می کنند تا در کنار تیم ملی باشند.

رجبی در خصوص وضعیت ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: کار ما در این مسابقات سخت است، سایر تیم ها و رقبای ما سرمایه گذاری خوبی کرده اند و باید بدانیم که برای شکست رقبا و جهانی شدن نیاز به برنامه داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید