قسم می خورم تیم ملی را به مسابقات جهانی هندبال می بریم / فرناندز رابطه نزدیکی با بازیکنان دارد

ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799432

بیانیه تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

هندبالیست تیم ملی هندبال گفت: همه بازیکنان سوگند یاد کرده اند که هندبال ایران را به جام جهانی برسانند و مطمئن باشید بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را می کنند تا این اتفاق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، یاسین کبیریانجو، هندبالیست تیم ملی هندبال درباره شرایط تیم ملی در مسابقات اسپانیا گفت: . حضور در اسپانیا تورنمنت بسیار خوبی برای بازیکنانی بود که می توانند بازی کنند و هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: بازیکنان سوگند یاد کرده اند که این تیم را به جام جهانی برسانند و مطمئن باشید بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را می کنند تا این اتفاق بیفتد.

کابیرانجو گفت: همه تیم های حاضر در هندبال قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه جهانی تلاش می کنند و حتی به کسب مقام نیز فکر می کنند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. با توجه به اینکه 5 تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنند. تیم ملی ایران هم می تواند یکی از این تیم ها باشد و اگر بتوانیم عربستان میزبان را شکست دهیم، قطعا شرایط کار در آینده مساعدتر خواهد شد.

هندبالیست تیم ملی هندبال گفت: مانوئل فرناندز یکی از مربیانی است که از نظر روانی نیز روی بازیکنان کار می کند و ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد که بسیار مهم است. همدلی بسیار خوبی در تیم ملی وجود دارد و این حس مثبت برای ادامه کار تیم ملی بسیار مفید است.

وی در پایان گفت: از فدراسیون هندبال برای آماده سازی مسابقات آماده سازی تیم های ملی قطر و اسپانیا تشکر می کنم. از مردم عزیز کشورم هم می خواهم دعا کنند که امسال تیم ملی هندبال جهانی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید