فرناندز خیلی خوب با بازیکنان ارتباط برقرار می کند / هندبال افسرده است اما امیدواریم شانس را ببریم

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786275

کار سخت در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است اما همه ما برای موفقیت آماده هستیم

لژیونر هندبال ایران با اشاره به جوان شدن تیم ملی و حضور مانوئل مونتایا فرناندر به عنوان سرمربی، گفت: همه تیم های ملی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، افشین صادقی لژیونر هندبال الفهیل کویت درباره آخرین شرایط تیم ملی و حضور در تورنمنت بین المللی قطر گفت: در مجموع تیم ملی در این مسابقات خوب بازی کرد. این مسابقات دیدار تیم ملی مقابل قطر را چندین بار تماشا کردم و آنچه در این دیدار مشاهده شد عدم هماهنگی بازیکنان در دفاع و حمله بود که البته طبیعی است زیرا بازیکنان مدت زیادی است که کنار هم بازی نکرده اند. زمان.

صادقی ادامه داد: تیم ملی جوان شده که این اتفاق بسیار خوبی است. اگر بتوانیم مسابقات تدارکاتی بیشتری داشته باشیم تا بازیکنان کنار هم بایستند و هماهنگ شوند، می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم الفحیل کویت درباره سرمربی اسپانیایی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: فرناندز مربی بسیار خوبی است و با بازیکنان بسیار خوبی ارتباط برقرار می کند. ویژگی خاصی که در اولین اردوی تیم ملی از او دیدم این بود که شادابی بازیکن در تمرین برای فرناندز بسیار مهم است، بنابراین او بار اضافی بر بازیکن وارد نمی کند.

صادقی افزود: هر مربی برای تحقق ایده های خود نیاز به زمان دارد. به نظر من هر مربی باید حداقل یک سال یا حتی بیش از 5 سال در یک تیم بماند تا بتواند تاثیر زیادی داشته باشد، مثل تیم ملی ژاپن که 10 سال است در تیم آلمان مربیگری می کند.

وی افزود: لیگ کویت 8 آبان به پایان می رسد و پس از آن اگر فرناندز بخواهد به تیم ملی ملحق شود، افزود: ما در آسیا کار سختی در پیش داریم اما همه بچه ها متحد هستند و قسم می خورند که سهمیه را بگیریم. جام جهانی. هرچند با حضور 18 تیمی این کار سخت تر شد اما با تدابیر کادرفنی بازی به مسابقه جلو می رویم و در نهایت امیدواریم سهمیه را کسب کنیم.

صادقی بیان کرد: هندبال ورزشی سرکوب شده است اما پتانسیل بالایی دارد و برای پیشرفت و ایستادن در سکوهای بین المللی نگاه ویژه ای می طلبد و امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این نگاه ویژه را هر چه بیشتر به هندبال داشته باشند. . .

وی در خصوص سطح لیگ هندبال کویت گفت: اولین سالی است که یک بازیکن خارجی از لیگ هندبال کویت خارج می شود و بازیکنانی از تونس و کشورهای عربی وارد لیگ شده اند و این باعث شده که لیگ به سطحی برسد. بسیار رقابتی تر.”

لژیونر هندبال ایران در پایان به بازیکن مورد علاقه خود اشاره کرد و گفت: شماره 44 جاودانه، نیکولا کاراباتیچ بازیکن مورد علاقه من است. من از بچگی عاشق تیم کیل آلمان بودم و امیدوارم روزی در لیگ هندبال آلمان بازی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید