ایران در بازی دوستانه مقابل عراق پیروز شد/ همه بازیکنان زیر ذره بین مانوئل فرناندز

ساعت: 00:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1794968

دیدار دوستانه تیم های ملی هندبال ایران و عراق به سود تیم کشورمان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، امشب (شنبه) دو تیم ملی هندبال ایران و عراق در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 28 بر 27 به سود شاگردان مانوئل مونتایا فرناندز به پایان رسید.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در این دیدار دوستانه از تمامی بازیکنان خود محک زد و بازیکنان دعوت شده به اردو را با تیم های مختلف به میدان فرستاد.

کادر فنی تیم ملی به همراه فرناندز در هر دقیقه از مسابقه تمامی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دادند و تک تک تیم های ملی را آنالیز کردند.

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاووشی، علی رحیمی، محتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، سید سعید علوی، یونس اطری، محمد کیانی، محمدعلی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، احدام محمدحسین جهانی، جلال کیانی و محمدرضا اورعی در این دیدار دوستانه حضور داشتند. .

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که از 28 دی ماه تا 1 بهمن ماه سال جاری به میزبانی عربستان برگزار می شود، آماده می کند. تیم ملی ایران در گروه B این رقابت ها با میزبانان عربستان، استرالیا و هند همگروه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید