با برنامه المپیک و بازیکنان زیر 21 سال به بازی های آسیایی می رویم / مقابل عراق به دنبال نتیجه نیستیم.


ساعت: 19:02
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840961

هدبندلو: تقابل با عراق معیار خوبی برای ماست.

سرمربی تیم امید گفت: با تیم زیر 21 سال بر اساس برنامه ای که برای صعود به المپیک داشتیم آمدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدویکیا، سرمربی تیم فوتبال امید ایران در نشست خبری پیش از بازی تدارکاتی مقابل عراق گفت: قبل از اینکه در مرحله پایانی قرار بگیریم باید دو بازی تدارکاتی می داشتیم بنابراین در عراق هستیم. عراق حریف خوبی برای ما است زیرا همیشه فوتبال خوب و بازیکنان تاکتیکی و قوی داشته است. این دیدار آزمون بسیار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم هر دو بازی خیلی خوب باشند. دوست دارم هر دو تیم این دیدار را بدون مصدومیت به پایان برسانند و با آمادگی کامل به دیدارهای پیشرو بروند.

وی درباره اینکه چرا برخی از بازیکنان کلیدی در لیست حضور ندارند، گفت: ما با تیم زیر 21 سال به این مسابقات آمدیم و تنها دو بازیکن بالای 21 سال داریم. ما با این تیم طبق برنامه های آینده آمدیم. ما تقریباً تمام تیممان را داریم به جز دو سه بازیکنی که در لیگ ما بازی می کنند. ما ترجیح دادیم آنها به تیم باشگاهی خود کمک کنند و خدای ناکرده بعد از مسابقات به ما ملحق شوند.

سرمربی تیم امید درباره ارزیابی خود از سایر تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: تورنمنت خوبی است. اکثر تیم ها می توانند با تیم زیر 23 سال بیایند و از ما بزرگتر باشند، اما ما بر اساس برنامه هایی که برای راهیابی به المپیک داشتیم با تیم زیر 21 سال آمدیم. همه تیم ها را می شناسیم و امیدواریم نتیجه بگیریم.

مهدوی کیا به تیم عراقی گفت: ما در مسابقات قبلی عراق را دیدیم. این ترکیبی از یک تیم 23 و 21 ساله و یک تیم خوب و با کیفیت است. فوتبال عراق همیشه بازیکنان فنی و بدنی خوبی داشته است. ما به این مسابقات به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می کنیم تا نقاط قوت و ضعف خود را بیشتر بدانیم. ما از همه بازیکنان استفاده خواهیم کرد و به دنبال نتیجه بازی نیستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا بازیکنی که در تیم بزرگسالان حضور دارد در تیم ایران هم حضور دارد یا خیر؟ او گفت: همانطور که گفتم همه بازیکنان ما زیر 21 سال هستند. یکی دو بازیکن داریم که تجربه بیشتری دارند. یکی دو بازیکن ما قبلا در لیست تیم های ملی بزرگسالان بودند. ما به عنوان یک تیم جوان آمدیم و با همین تیم به مسابقات می رویم.

سرمربی تیم ملی امید ایران درباره آب و هوای عراق گفت: نباید در مورد آب و هوا صحبت کنیم. انتظار نداشتیم این اتفاق بیفتد. در این زمان بازی کردن سخت است. امیدواریم به زودی هوا خوب شود.

مهدوی کیا در خصوص میزبانی از تیم عراق اذعان کرد: از کادرفنی فدراسیون عراق تشکر می کنم. تا اینجا همه چیز خوب بود. این چهارمین سفر من به عراق است. هیچ وقت مشکلی نداشتم و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که تیم ملی عراق را به ایران دعوت کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: دوست داشتیم تیم عراق را به ایران دعوت کنیم اما برعکس شد. ما بسیار خوشحالیم که در این کشور هستیم. فکر می کنم این بازی می تواند برای هر دو تیم مفید باشد. هم برای ما و هم برای تیم عراق.

محمد هدابندلو بازیکن تیم امید کشورمان نیز در این دیدار حضور داشت و گفت: از حضور در اینجا بسیار خوشحالم، امیدوارم دو دیدار تدارکاتی خوبی داشته باشیم و شرایطمان برای دیدار فینال بهتر شود. فکر می کنم شرایط برای حضور ما در عراق خوب بود و امیدوارم کیفیت خود را نشان دهیم. ما هدف بزرگی داریم و فکر می کنم مسابقات برای ما از اینجا شروع می شود. عراق نیز تیم بسیار خوبی است. در گذشته تیم های اصلی این کشور تیم های باکیفیتی بودند و بازی دوستانه برای ما خوب است.

او همچنین به تیم ملی عراق گفت: فصل گذشته در اربیل مقابل عراق بازی کردم. آن زمان بازیکنان باکیفیتی داشتند که الان در تیم بزرگسالان هستند. آنها قطعا بازیکنان باکیفیتی دارند و بازی دوستانه خوبی برای محک زدن تیم ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید