بازی های المپیک پاریس اولویت بالاتری نسبت به بازی های آسیایی دارد/ دو تیم قدرتمند را برای مبارزه آماده کرده ایم


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837215

تمام تمرکز ما روی جام جهانی صربستان خواهد بود.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: تمام تمرکز فدراسیون بر حضور موفق در بازی های المپیک 2024 پاریس خواهد بود و المپیک از اولویت بسیار بالاتری نسبت به بازی های آسیایی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون درباره به تعویق افتادن بازی های آسیایی 2022 هانگجو گفت: چرخه انتخابی تیم ملی را ادامه دادیم و دو تیم قدرتمند را برای مسابقات جهانی و بازی های آسیایی آماده کردیم.با تعویق بازی های آسیایی ما طبق برنامه پیش می رویم و تمام تمرکزمان روی جام جهانی صربستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کسب مدال المپیک از اولویت های فدراسیون کشتی است، گفت: فدراسیون کشتی به جوانان فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان را داده است که این امر نیز مثمر ثمر بوده است. وی ادامه داد: البته اعزام تیم جوان به بازی‌های آسیایی در برنامه فنی ما بود و مربیان نیز برنامه خوبی داشتند و تیم‌های دوم و سوم برای تست در آسیا اعزام شدند تا تیم دوم ما به مسابقات آسیایی راه پیدا کند. بازی ها.

دبیر فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: این هدف فدراسیون نیز محقق شد زیرا اکثر تیم های مغولستان با اعضای اصلی خود حضور داشتند. قدردانی از جوانان و کم تجربه ها به تقویت تیم های ملی ما کمک می کند و انگیزه پیشرفت و موفقیت را در مبارزان ایجاد می کند. این یک تجربه موفق برای کشتی کشور بود که می تواند در سال های آینده ادامه یابد. طبق سند راهبردی فدراسیون، اولویت های اصلی ما کسب مدال در المپیک پاریس و در نهایت قهرمانی در المپیک 2028 لس آنجلس است و برای رسیدن به آن باید برنامه های مد نظر را اجرا کنیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم.

مهربان در پایان گفت: منافع ملی برای ما بسیار مهم است و قطعا وضعیت کشتی در سال آینده بدتر خواهد شد. زیرا جام جهانی 2023 به عنوان مسابقات کسب سهمیه المپیک برای کادرفنی کشتی آزاد و کشتی برای کسب حداکثر شانس بسیار مهم است. تمام تمرکز فدراسیون بر روی این مسابقات و حضور موفق در المپیک 2024 پاریس خواهد بود و قطعا المپیک اولویت بسیار بالاتری نسبت به بازی های آسیایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید