افتتاحیه شعار بازی های المپیک و پارالمپیک 2024 / “بازی برای همه” در پاریس


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886889

شعار بازی های المپیک و پارالمپیک 2024 مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کمیته ملی پارالمپیک، کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس از شعار رسمی این دوره از بازی ها رونمایی کرد.

«بازی برای همه» شعاری است که برای این دوره از بازی ها انتخاب شده است و نشان می دهد که این رویداد فضایی آزاد برای ابراز احساسات و علایق ورزشی است و همچنین به برگزاری برخی مسابقات در فضای باز و خارج از محل اشاره دارد. استادیوم سنتی

این شعار به معنای از بین رفتن موانع بین شهر و ورزشگاه است و تماشاگران احساس نزدیکی به ورزشکاران خواهند کرد.

بازی های پارالمپیک 2024 پاریس از 7 تا 18 سپتامبر 1403 پس از المپیک در 22 رشته ورزشی و با 549 مدال برگزار می شود و گفته می شود بزرگترین رویداد پارالمپیک تاریخ است.

پیش بینی می شود نزدیک به 3.4 میلیون بلیت برای این مسابقات فروخته شود که انتظار می رود پوشش رسانه ای در کشور میزبان رکورد بالایی داشته باشد.

همچنین قرار است چندین رویداد المپیک و پارالمپیک در خارج از استادیوم های سنتی پاریس و مناطق اطراف آن برگزار شود تا هیجان این رویدادها فضای شهر را فرا گیرد. گردشگاه معلولانفوتبال برای نابینایان در پای برج ایفل، شمشیربازی با ویلچر و پاراکوندو در کاخ بزرگ برگزار خواهد شد و پارا سواران نیز قلعه ورسای رقابت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید