رضایی برنامه های خود را در تمامی رده های سنی تا پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ارائه کرد


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808166

با حکم رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، هادی رضایی هدایت تیم های ملی والیبال نشسته را برعهده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ هادی رضایی با حکم سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون به عنوان مدیر تیم های ملی والیبال نشسته انتخاب شد.

در متن این جمله آمده است:

برادر گرامی جناب آقای هادی رضایی

نظر به تعهد و تجارب ارزنده و زحمات جناب عالی در رشد و توسعه والیبال نشسته، به موجب این حکم به سمت «مدیر تیم های ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید. امید است؛ با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تعیین منویات مقام معظم رهبری و تدبیر تفکر، اعتماد و تجربه برای انجام وظایف محوله بر اساس سیاست ها و برنامه های فدراسیون، مراقبت های لازم را انجام داده و وظایف خطیر را انجام دهد. موفق باشید و ادعا کنید که مسئولیت پذیر هستید.


* حمیدی: رضایی برنامه های خود را در تمامی رده های سنی تا بازی های پارالمپیک پاریس در سال 2024 ارائه کرد.

مسعود حمیدی دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: رضایی تصمیم گرفت در این رشته هدایت تیم های ملی را بر عهده بگیرد تا بتواند همچنان از تجربیات ارزشمند خود برای پیشرفت و پیشرفت کشورمان بهره مند شود. در والیبال نشسته

وی ادامه داد: هادی رضایی برنامه های مدونی برای مدیریت تیم های ملی در تمامی رده های سنی تا بازی های پارالمپیک پاریس در سال 2024 ارائه کرد که قطعاً علاوه بر حمایت، موفقیت تیم های ملی کشورمان در مسابقات بین المللی نیز ادامه خواهد داشت. خواهیم بود.

حمیدی افزود: رضایی تشکیل تیم ملی جوانان و همچنین تیم ملی بزرگسالان را از برنامه های خود اعلام کرد که با توجه به توافق و حمایت فدراسیون در روزهای آینده قطعا ترکیب فنی این تیم ها را مشخص خواهیم کرد. با نظر ایشان و مسئولین می توان با فراخوانی از شرکت کنندگان و بررسی عملکرد آنها تیم های مشخص شده را تشکیل داد.

دبیر فدراسیون در پایان گفت: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال غیرحرکتی مردان با هادی رضایی موفقیت های زیادی از جمله مسابقات پارالمپیک کسب کرده است، امیدواریم بعد از جام جهانی چین بتوانیم از این امتیازات استفاده کنیم. تجربه ارزشمند او.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید