ایجاد اردوهای آموزشی برای تیم های پارالمپیک / بازی های المپیک پاریس 2024 چشم انداز ما


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839951

تاثیر تعویق بازی های پاراآسیایی بر روحیه ورزشکاران غیرقابل انکار است.

دبیر کمیته ملی پارالمپیک گفت: تاثیر تعویق بازی های پاراآسیایی بر روحیه ورزشکاران غیرقابل انکار است زیرا آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات در چند ماه آینده را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد طبع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: هرچند پیش از این تعویق بازی های آسیایی اعلام شده بود، اما اعلام رسمی کمیته پارالمپیک آسیایی و کمیته پارالمپیک ۲۰۲۲ هانگژو منتشر شد و موضع ما همانطور که گفتیم. ادامه روند آماده سازی تیم ها و سایر برنامه های مورد نظر.

تابه افزود: اردوهای تدارکاتی همچنان در حال برگزاری است، بنابراین اگر این بازی ها در سال آینده برگزار شود، آمادگی کامل برای حضور در آن ها را داریم و در غیر این صورت، این اردوها زمینه و فرصت خوبی برای آماده سازی ورزشکاران برای مسابقات بعدی خواهد بود. رویداد مهم، بازی های پارالمپیک پاریس. «سال 2024 خواهد بود.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: تاثیر تعویق بازی های پاراآسیایی بر روحیه ورزشکاران غیرقابل انکار است چرا که آنها آمادگی کامل را برای حضور در این مسابقات طی چند ماه آینده داشتند اما در صورت مشاهده تعویق این مسابقات. به عنوان یک تهدید.” فرصتی برای تمرین بهتر ورزشکاران و تیم های اعزامی، و از همان ابتدا چشم انداز ما هم بازی های پاراگوئه در هانگژو و هم بازی های پارالمپیک پاریس در سال 2024 است، زیرا ستاد هر دو رویداد با هم تشکیل شده و جلسات آنها تشکیل می شود. با تمرکز بر هر دو رویداد برگزار می شود..

وی گفت: در این راستا تمامی اقدامات اعم از پرداخت کمک هزینه ورزشکاران و کادر فنی، اقدامات مربوط به ارزیابی ورزشکاران، اعزام برای کسب سهمیه و همچنین اعزام های مورد نیاز بر اساس مطالعات فنی انجام می شود. “

تابه در پایان گفت: از دیگر اقداماتی که برای استفاده از این فرصت انجام شده، حمایت از تیم های ملی با تشکیل تیم های ملی B و همچنین تیم های جوانان است که به تایید ستاد بازی ها می رسد. هیئت اجرایی برای استفاده از ظرفیت و استعداد جوانان نخبه در تیم های ملی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید