اجلاس سران بازی های المپیک و پارالمپیک / گزارش نظری در مورد بازی های المپیک زمستانی در چین

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800689

با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک

ستاد عالی بازی های المپیک پارالمپیک 2022 چین با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران ورزشی وزارتخانه و کمیته ملی المپیک و مسئولان این وزارتخانه برگزار شد. فدراسیون های مربوطه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازی های پارالمپیک 2022 با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، معاونان وزیر ورزش و جوانان، مدیران کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون های ورزشی مربوطه برگزار می شود. از جمله . فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی.محل این وزارتخانه صورت گرفت.

سید محمد پولادگر معاون قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای، محمود حسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان معاونت توسعه و منابع، شهیدی مدیرکل حراست و جوانان، ساعدی دبیرکل کمیته المپیک نیز در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به همراه بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای المپیک زمستانی چین در سال 2020 به ارائه برنامه های فدراسیون پرداختند. روند کسب سهمیه های المپیک زمستانی و پیش بینی نتایج نمایندگان اسکی کشورمان در بازی های المپیک زمستانی و همچنین نیازهای کاروان اعزامی به این رویداد جلب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید