نتایج مبارزه همیشه قابل دفاع بوده است/ بر بازی های المپیک پاریس تاکید می کنیم


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901378

مبارزه به جایی رسید که 3 مدال کمتر از حد انتظار بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: آنچه مورد تاکید است نگاه به آینده و المپیک پاریس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه اولین اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی گفت: شرایط کشتی خوب است و در سال های اخیر رو به رشد بوده است. روند کسینوس، اما نتایج ما همیشه قابل دفاع بوده است. امیدوارم در کمتر از 2 سال تا بازی های المپیک 2024 پاریس با توجه به شرایط خاصی که از نظر فنی بر کشتی حاکم است، نتایجی را که مردم انتظار دارند، بگیریم.

وی در خصوص نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان در سال 2022 گفت: 2 مدال نقره و یک مدال برنز از نتایج قابل دفاع ما بوده و هستند. تا 2 دهه پیش کشتی به تک ستاره و تک مدال بسنده می کرد، الان طوری شده که نظر مردم به 3 مدال راضی نمی شود. امیدوارم با شرایطی که پیش روی ماست و همکاری صمیمانه ای که علیرضا دبیر به عنوان سرپرست فدراسیون از خود نشان داده، شرایط خوبی ایجاد شود و نظر مردم جلب شود. در هر صورت سایر مسابقات جهانی در گذشته; ما همچنین به ورزشکاران می گوییم که وقتی از سکو خارج می شوند، پرونده آن مسابقه عملاً تمام شده است. در مجموع آنچه مورد تاکید است نگاهی به آینده و المپیک پاریس است.

رنگرز درباره اولین اردوی تیم ملی گفت: این اولین اردوی تدارکاتی امیدهاست؛ ما تیمی هستیم که زمان زیادی برای آماده سازی نداریم و باید به جام جهانی اسپانیا برویم. ما نه تنها به دنبال تثبیت عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته، بلکه به دنبال قهرمانی هستیم. در این مدت کوتاه سعی می کنیم حداکثر بهره برداری را داشته باشیم. ما تیم خوبی داریم، برخی از این بچه ها در جهان جوانان مدال گرفته اند و بقیه جوانان شایسته ای هستند و در سال های آینده ملی پوشان بزرگسالان خواهند شد.

وی درباره ارثیه در تیم ملی تصریح کرد: قطعا تا دو سال آینده از این جوانان زیاد خواهیم شنید. راهبرد فنی ما این است که زمینه ورود این جوانان به رده ارشد را فراهم کنیم. آنها پتانسیل بالایی دارند و با هماهنگی فدراسیون مقرر شد در مسابقات جهانی که اواسط آبان ماه در آذربایجان برگزار می شود بدون حضور مدال آوران شرکت کنند تا به جوانان میدان داده شود. کار ما از مسابقات جهانی شروع می شود تا بچه ها تجربیات خوبی کسب کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: در این اردو تاکید و تمرکز ما بر شناسایی نفرات برتر برای اعزام است. زمان کمی برای مسابقات انتخابی داشتیم و سعی کردیم با برگزاری مسابقات درون اردویی به ترکیب نهایی برسیم. طبیعتا ترکیه، آذربایجان و اوکراین و چند تیم اروپایی دیگر و در آسیا چین، کره و ژاپن حریفان اصلی ما در سبک وزن هستند و تلاش می کنیم بیشترین مدال ها را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید