شخصیت یک کشتی گیر بدنساز رنگارنگ تر از همیشه است/دفاع از قهرمانی همیشه یک کار سخت است


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907350

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان گفت: دفاع از عنوان قهرمانی همیشه کار سختی است اما با عنایت خداوند و تلاش ورزشکاران امیدواریم ایرانیان تیم ملی پرورش اندام می تواند عنوان قهرمانی خود را دوباره در اسپانیا تکرار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و وزارتخانه های ورزش در مراسم اعزام تیم ملی پرورش اندام برای حضور در مسابقات جهانی 2022 اسپانیا گفت: : «امروز خوشحالم که شخصیت یک کشتی گیر در بدنسازی را بیشتر از اینکه محبوب و پر رنگ تر از همیشه می بینم. ورزشکاران و قهرمانان این رشته به خاطر رفتار قهرمانانه پاداش گرفته اند و این موضوع بسیار مهم است. جامعه امروزی ورزشکاران این رشته را افرادی می داند که علاوه بر پرداختن به مسائل فنی، اهل اخلاق نیز هستند.

وی افزود: ورزشکاران تیم ملی از 18 منطقه کشور حضور دارند و انصافا این موضوع بسیار مهم و شیرین است. من در یک رشته المپیکی رئیس سازمان تیم ملی بودم و می دانم که جمع آوری ورزشکاران از استان های مختلف و استفاده از فراوانی کشور کار سختی است و این موضوع را به جامعه پرورش اندام تبریک می گویم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش در پایان گفت: دفاع از عنوان قهرمانی همیشه کار سختی است اما با عنایت خداوند و تلاش ورزشکاران امیدواریم ایرانیان تیم ملی پرورش اندام می تواند دوباره عنوان قهرمانی را در اسپانیا تکرار کند.» امیدواریم در هفته های آینده قهرمانی شما را در مسابقات جهانی جشن بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید