کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان 4 کشتی گیر آزاد ایران در نیمه نهایی

ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782094

در رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان، 4 کشتی گیر آزاد ایران به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، سجاد گلامی در وزن 86 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و سیدمهدی هاشمی در وزن 125 کیلوگرم به نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی راه یافتند. تا 23 سال دنیا.

نتایج رزمندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

وزن 61 کیلوگرم مجید دستان در دور اول با نتیجه 4 بر 2 دانیل پوچینو از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 6 مغلوب نارانجیو نارماندا از مغولستان شد. بازنده ها را بگیرید.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سیمونه وویچوسکی از لهستان را شکست داد. وی در دور دوم پروین مالک از هند را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 14 بر 6 از سد سیمون مارچل اتریش گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف هارایارعلی هانیان دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ارمنستان می رود.

وزن 86 کیلوگرم سجاد گلمی به دلیل غیبت ابوبکر اباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان در دور نخست به پیروزی رسید. گلامی در این مرحله مهر مارکوسیان از ارمنستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ایوارس سامسونوکس از لتونی می رود.

با وزن 92 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، امیرحسین فیروزپور در دور دوم کولیو دیمیتروف از بلغارستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله به مصاف عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز نروژی جهان از آذربایجان می رود.

با وزن 125 کیلوگرم سیدمهدی هاشمی در دور اول با نتیجه دو بر صفر سامان جبرائیلوف از مولداوی را شکست داد (حریفش مصدوم شد). وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس گذشت و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله با عظمت هوسونوف از یونان روبرو می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید