مسابقات جهانی زیر 23 سال 4 کشتی گیر ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند

ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780806

دادمرز، نجاتی، کاویانی نژاد و میرزازاده به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی زیر 23 سال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های مقدماتی پنج وزن نخست کشتی زیر 23 سال جهان از ساعت 13 امروز (دوشنبه) در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و چهار کشتی گیر ایرانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در پایان رقابت های صبح پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی در وزن 63 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند.

نتایج رزمندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور اول با نتیجه 6 بر یک بوتیروف از ازبکستان را شکست داد. دادمرز در این مرحله 9 بر 3 تاراس کروپسکی از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله به مصاف تیلور لامونت از آمریکا می رود.

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر نیراج از هند را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر هروشین اوکراینی را با نتیجه 5 بر 1 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. نجاتی در این مرحله به مصاف لوری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول 9 بر صفر آردیت نودوی از آلبانی را شکست داد و در دور دوم نیکولوز چیهایدزه از گرجستان را 6 بر صفر شکست داد و 10 بر 5 ترکیه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف سرگئی استپانوف، دارنده مدال طلای زیر 23 سال اروپا از روسیه می رود.

وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست مقابل الکساندر کوماروف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار پایانی باشد تا شانس ادامه کار برای مدال برنز را داشته باشد.

وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 6 بر یک نیکولا میلاتوویچ از نروژ را شکست داد. وی در دور دوم در دیداری نفس گیر دو بر یک میخائیل لاپتف از روسیه را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. میرزازاده در این مرحله 3 بر یک آنتون ساونکو از قزاقستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با فاتح بوزکورت از ترکیه مبارزه می کند.

مرحله نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 19:30 امشب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید