آب های آرام در مسابقات جهانی زیر 23 سال و قهرمانی جوانان 3 قایقران ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند.


ساعت: 20:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894568

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و قهرمانی جوانان مجارستان شاهد صعود سه قایقران ایرانی به مرحله نیمه نهایی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آب های هموار مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان امروز در شهر سگد مجارستان ادامه یافت.

در ادامه رقابت های قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان محمدنبی رضایی در فینال آ مسابقه امدادی 1000 متر مردان زیر 23 سال رقبای خود را شکست داد. رضایی در این رقابت ها با حریفانی از استرالیا، مولداوی، ازبکستان، ایتالیا، مجارستان، اسپانیا، لهستان و چک روبرو شد و با زمان 3:58.30 دقیقه پنجم شد. در این مسابقات قایقرانانی از مجارستان، ایتالیا و مولداوی به ترتیب اول تا سوم هستند.

در ادامه مسابقات آبهای آرام زیر 23 سال و قهرمانی جوانان جهان در مجارستان الناز شفیان در فینال آ زیر 23 200 متر کایاک تک نفره با رقبای زن روبرو شد. شفیان در این مسابقات با رقبای از اسلوونی، ایتالیا، اوکراین، دانمارک، مجارستان، بلغارستان، صربستان و اسپانیا روبرو شد و با زمان 41.49 ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت. در این رقابت قایقرانانی از مجارستان، دانمارک و بلغارستان به ترتیب اول تا سوم شدند

در سومین روز از دور عصر آب های آرام رقابت های قهرمانی زیر 23 سال و قهرمانی جوانان جهان، 3 قایقران کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

آب های آرام مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و قهرمانی جوانان جهان امروز در شهر سگد مجارستان ادامه یافت.

در رقابت های عصر، قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی سه رشته دیگر به مصاف هم رفتند.

الناز شفیعان در دور مقدماتی کایاک 200 متر تک نفره زیر 23 سال بانوان به مصاف رقبای خود رفت. شفیان در این مسابقات با حریفانی از نیوزلند، اوکراین، لهستان، مجارستان، چک، نروژ و تایلند روبرو شد و با زمان 2 دقیقه دقیقه پنجم شد. در این مسابقات قایقرانانی از مجارستان، لهستان و جمهوری چک به ترتیب اول تا سوم هستند.

محمدنبی رضایی در دور مقدماتی امدادی 500 متر انفرادی مردان زیر 23 سال با حریفانی از ایتالیا، آمریکا، اوکراین، دانمارک، تایلند و بلغارستان روبرو شد و با زمان 1:52.19 دقیقه اول شد و راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقه پاروزنانی از ایتالیا و بلغارستان به ترتیب دوم و سوم هستند.

محمد عباسی در مرحله مقدماتی امدادی انفرادی 500 متر جوانان به مصاف حریفانی از آمریکا، ایتالیا، جمهوری چک، رومانی، مجارستان، لیتوانی، ازبکستان و ترکیه رفت و با زمان 1:52.19 دقیقه هشتم شد. قایقرانانی از ایتالیا، مجارستان و جمهوری چک در این مسابقات از مقام اول تا سوم راه یافتند.

این مسابقات فردا 12 سپتامبر در شهر سگد مجارستان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید