کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان 3 آزادکار ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 18:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890419

امروز (سه شنبه) ساعت 12:30 دومین دوره مسابقات در پنج رشته کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در صوفیه در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبحگاهی آرمین حبیب زاده در وزن 61 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم میکیتا آبراموف از اوکراین را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله در دیداری نزدیک با نتیجه 13 بر 11 نیکلاس بوزاکیس از آمریکا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. حبیب زاده در این مرحله به مصاف خمزات ارسامرزویف از فرانسه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 الکساندر فاکوندو از آمریکا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ساگار جاگلان از هند با نتیجه 10 بر 5 شکست خورد و باید منتظر رسیدن آن حریف هندی به فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم عارف رنجبری در دور نخست با تساوی روبرو شد. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر جولین ایوانف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و در این مرحله مقابل رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته از فرانسه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او باید منتظر حضور حریف خود برای حضور در دیدار نهایی باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی کریستین آنجیال از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله به مصاف آدلان ویسخانوف از فرانسه می رود.

در وزن 125 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، امیررضا معصومی در دور بعد با نتیجه 14 بر 4 بر مراب سلیماناشویلی از گرجستان غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. معصومی در این مرحله به مصاف نیکلاس فلدمن آمریکایی می رود.

امروز ساعت 18:15 مرحله نیمه نهایی اوزان کیلوگرم برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید