قهرمانی کشتی فرنگی جوانان جهان دو بازیکن آزاد به نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890151

دو کشتی گیر آزاد ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در صوفیه راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، از ظهر امروز (دوشنبه) 5 دیدار نخست مسابقات جهانی کشتی آزاد جوانان در شهر صوفیه در حال برگزاری است.

در پایان این مسابقات صبح سبحان یاری با وزن 79 کیلوگرم و امیرعلی آزرپیرا با وزن 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست سایمون پریدو از ایتالیا را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. او در دور بعد مقابل جوری ولک از آمریکا با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار پایانی باشد تا برای کسب مدال برنز به کار خود در براکت بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمدرضا شاکری در دور دوم با نتیجه 14 بر 3 محمد بختمیروف از اتریش را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رابرت کورنلا از آمریکا با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار نهایی باشد تا برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 70 کیلوگرم حسین محمد آقایی در دور نخست با نتیجه 3 بر یک بیگیجان کولداشیو از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم مارسل ناگی از مجارستان را 14 بر 4 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در آن مرحله مقابل میشل مسنبرینک از آمریکا با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد و باید منتظر رسیدن حریفش به فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 79 کیلوگرم پس از توقف در دور اول، سبحان یااری در دور دوم با نتیجه 6 بر یک از سد بریدیو تامپسون از آمریکا گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی وی بکایر از ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف اوتاری آدیشویلی از گرجستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر تویوکی هامادا از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله به مصاف رفعت گیداک از ترکیه می رود.

دیدارهای نیمه نهایی اوزان بالا از ساعت 19:30 امروز به وقت ایران آغاز می شود.



دیدگاهتان را بنویسید