5 کارگر خارجی کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891311

امروز (شنبه) از ساعت 12:30 دومین دوره مسابقات پنج گانه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در صوفیه در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبحگاهی هر 5 نماینده کشورمان به نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست مکس ول بلک آمریکا را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم کوتو گومی از ژاپن را با نتیجه 13 بر 9 پشت سر گذاشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله ولادیمیر ووتویچ از اوکراین را با نتیجه 12 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با میهات ممدعلی آذربایجانی می جنگید.

در وزن 67 کیلوگرم سیددانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک نوردوس نورکانوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر عبدالرحمن عمر از مصر را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله یانیس نفری از فرانسه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله به مصاف نیکا برولادزه از گرجستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور نخست با نتیجه 4 بر 2 ایتو نیشیدا از ژاپن را شکست داد و در دور دوم 8 بر صفر جاکوب سیمچیک از کرواسی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عبدی در این مرحله مقابل آتیلا توسماگی از مجارستان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف الکساندر سولووی از مولداوی می رود.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا محمدی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کریستین مدینا مونز از مکزیک را شکست داد. وی در دور دوم شون یولین از چین تایپه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله فارس کالی از مصر را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله به مصاف آلپرن بربر ترکیه می رود.

در دسته تا 97 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، علی عابدی درزی در دور دوم اینوت گوسا از رومانی را با نتیجه یک بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک از سد رومن بالچیوسکی از مولداوی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عابدی درزی در این مرحله با ریچارد کارلسون از استونی مبارزه می کند.

امروز (شنبه) ساعت 18:15 مسابقات نیمه نهایی در رده های فوق برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید