قهرمانی کشتی زیر 23 سال جهان دادمرز و محمدی به نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1904016

با شروع رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان، دادمارتز و محمدی به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ظهر امروز (دوشنبه) در پونته ودرا اسپانیا اولین دیدارهای دسته پنج مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان برگزار می شود.

در پایان دور اول پوجا دادمرس در 55 کیلوگرم و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:


در وزن 55 کیلوگرم پویا دودمرز در دور اول با نتیجه 3 بر یک احمد تاشکین اوغلو از ترکیه را شکست داد و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نورزات کعبدراهیموف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دودمرک در این مرحله به مصاف دنیس میهای از رومانی می رود.


در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم احمد باگدودا از مصر را با نتیجه 6 بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ریوتو ایکیدا از ژاپن با نتیجه 7 بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله به مصاف برنده دیدار مصطفی یلدریم از ترکیه و ضیا باباشوف از آذربایجان می رود.


با وزن 77 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور اول مقابل مالخاز عمویان دارنده مدال طلا و برنز جهان از ارمنستان با نتیجه یک بر یک مغلوب شد و برای ادامه باید منتظر حضور این مبارز در دیدار پایانی باشد. کار او در گروه بازنده .


با وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور اول مقابل کریستین زامپ از سوئیس با نتیجه 3 بر 1 به برتری رسید. وی در دور دوم موهیوت الدین ساریجیک از ترکیه را با نتیجه 4 بر 4 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماکسات سایلاو از قزاقستان با نتیجه 9 بر 4 و یک TKO شکست خورد و برای ورود به گروه بازنده ها باید منتظر خروج حریف خود در دیدار پایانی باشد.


با وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر پل مورالس از مکزیک را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل میخائیلو ویشنینسکی قهرمان نوجوانان جهان از اوکراین با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور حریف خود در دیدار پایانی باشد تا به کار خود در بازنده ادامه دهد. براکت برای کسب مدال برنز

دیدارهای نیمه نهایی اوزان بالا از ساعت 19:30 امشب برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید