قهرمانی زیر 23 سال جهان 3 کشتی گیر ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند

ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781108

در رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان، سه کشتی گیر ایران به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پنج مسابقه مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان که در بلگراد صربستان برگزار شد، سه کشتی گیر ایرانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در پایان رقابت های صبح مهدی محسن نژاد به وزن 60 کیلوگرم، محمدجواد رضایی به وزن 67 کیلوگرم و محمد ناگوسی به وزن 82 کیلوگرم رسید.

نتایج رزمندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

وزن 60 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، مهدی محسن نژاد در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر دیلان گرگرسون از آمریکا را شکست داد. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمدکودیر یوسفوف از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف او در این دیدار برنده کشتی گیران رومانیایی و گرجستانی است.

در وزن 67 کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر نیلز بوشنر از آلمان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر الکسی ماسیک از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رضایی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 از سد میخائیل یاهیف روسیه گذشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده جنگنده های قرقیزستانی و گرجستانی می رود.

در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول 11 بر 3 عبدالله توپراک از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر یک مغلوب سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره مسابقات جهانی نروژ روسیه شد. این فینال خواهد بود تا او در گروه بازنده ها شانس ادامه کار برای مدال برنز را پیدا کند.

وزن 82 کیلوگرم محمد ناکوسی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد. ناگوسی در این مرحله 4 بر یک دیمیتری گردوبی از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برندگان کشتی گیران گرجستانی و روسی می رود.

با وزن 97 کیلوگرم مرتضی الگوتی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مغلوب مارکوس راجینگر از اتریش شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار پایانی باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

مرحله نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 19:15 امشب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید