قهرمانی زیر 23 سال جهان آذرپیرا به نیمه نهایی رسید/ 4 کشتی گیر آزاد ایران منتظر حضور حریفان در فینال هستند.

ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781828

رقابت های پنج وزن مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان با صعود به نیمه نهایی کشتی آزاد ایران آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در نخستین روز از رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان در صربستان و در پنج دوره نخست رقابت های وزنه برداری، امیرعلی آذرپیرا راهی نیمه نهایی شد و چهار نماینده کشورمان باید منتظر حریفان خود باشند. پایان

نتایج رزمندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

با وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم نفسگیر با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ از سد پاتریک گلوری آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله برابر بیرکلات میرزانسر اولو دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و برای ادامه در گروه بازنده ها باید منتظر حضور این کشتی گیر در فینال باشد.

وزن 65 کیلوگرم سیدحسن عبادی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر کارولی کیس از مجارستان را شکست داد. وی در دور دوم جاویت آجار از ترکیه را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد. ادامه بده

در وزن 70 کیلوگرم علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به دلیل غیبت بسار نودوم از گینه بیسائو پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرنازار اکمت علی اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و برای ادامه در گروه شانس ها باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

وزن 79 کیلوگرم در دور اول علی سوادکوهی با نتیجه 4 بر 4 ویکی از هند را شکست داد. در دور دوم اوکتای حسن از بلغارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سوادکوهی در این مرحله مقابل ماگومد ماگومایف از روسیه با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور کشتی گیر روس در فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

با وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه 5 بر صفر واسیل پلیوچنکو از بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی زوریکو اورتاشویلی از گرجستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله به مصاف جاناتان ایلو از آمریکا می رود.

مرحله نیمه نهایی از ساعت 19:15 امشب برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید