صعود یزدانی و آذرپیرا به فینال کشتی قهرمانی جهان زیر 23 سال/ ایران در انتظار 2 طلای 24 عیار!


ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904864

2 نفر از ورزشکاران سبک آزاد زیر 23 سال کشورمان به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانلو در مبارزه نخست با نتیجه 7 بر 8 مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. در این گروه محمود جانلود باید با سید اسلام حسینی از فنلاند مبارزه کند و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف ساموئل آلوارز از پورتوریکو می رود و در صورت عبور از این حریف راهی دیدار رده بندی می شود تا به مصاف هم برود. اریک آروشانیان از اوکراین

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم 15 بر 5 تلقات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 17 بر 7 از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 یحیی توماس از آمریکا را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف گیورگی الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 بر واسیل سووا از اوکراین پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله ریچارد واگ از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر از سد ارطغرول آغجا از آلمان گذشت و راهی فینال شد. او در این دیدار با تانر اسلون از آمریکا مبارزه خواهد کرد.

امروز نیز در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خنزارتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد مقابل هورست لر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان با نتیجه 9 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت. . محمد ناهدی دیگر نماینده ایران در وزن 4 کیلوگرم بود که به دلیل نرسیدن به حداکثر وزن از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید