کشتی آزاد قهرمانی آسیا جوانان مومنی، محمد آقایی، یاری و آذرپیرا به فینال راه یافتند/ عموزاد حذف شد


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881988

صبح امروز در شهر منامه بحرین رقابت های 5 رده نخست مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان 5 دور مقدماتی نخست، رضا مومنی در 57 کیلوگرم، حسین محمد آقایی در 70 کیلوگرم، سوبان یااری در 79 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم به فینال راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم پس از توقف در دور اول، رضا مومنی در دور دوم خطیب آلانی از عراق را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و در دور سوم و مرحله نیمه نهایی ولادیسلاو نکندروف از قرقیزستان را شکست داد. با نتیجه 10 بر صفر به فینال رفت.

مومنی در این دیدار به مصاف مری بزاربایف از قزاقستان می رود.

در وزن 65 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، رحمان عموزاد در دور دوم در دیدار با امیجان جلالوف از ازبکستان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه در مرحله نهایی عموزاد از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 70- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم حسین باخلتانوف از قزاقستان با نتیجه 14 بر 6 از سد حریف گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان را با نتیجه 10 بر 8 شکست داد و راهی فینال شد.

محمد آقایی در دیدار فینال به مصاف مولیم یداو از هند می رود.

در وزن 79 کیلوگرم سبحان یاری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر یونگ اوک کیم از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 12 بر 2 از سد یلنور شیلدبای قزاقستان گذشت و راهی فینال شد. یاری در این دیدار به مصاف سوبارو تاکاهارا از ژاپن می رود.

در دسته تا 97 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 تیمی برگزار شد، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر نوربولات عادل اولو از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم مقابل آشیش از هند با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله 12 بر 2 مقابل زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان به برتری رسید و راهی فینال شد. نماینده کشورمان در دیدار فینال با آشیش از هند مبارزه خواهد کرد.

امروز ساعت 18:30 مسابقات رده بندی و فینال در رده های فوق برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید