کشتی قهرمانی جهان صعود بی رحمانه رحمان عموزاد به فینال / شکست محمدیان مقابل اسنایدر!


ساعت: 20:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897883

مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان پس از پایان دیدارهای نمایندگان تیم ملی کشورمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی 2022 – بلگراد در صربستان، رضا اطری در دور نخست با نتیجه 11 بر 1 بصیر علیلی از مقدونیه را شکست داد. وی در دور بعد اسلام بازرگان اف از آذربایجان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله گئورگی وانگلوف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آتاری در این دیدار مقابل نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و پس از یک چرخش دیدنی و مطمئن اولین مدال جهانی خود را کسب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 – بلگراد در صربستان، رحمان عموزادهلیلی در دور نخست با نتیجه 8 بر 1 جون سوک یئون از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور بعد اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله 13 بر 2 عادل اوسپانوف از قزاقستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. عموزاد خلیلی در این مرحله با نمایشی بی نقص و بی رحم در این وزن جدید از سد حاجی علی اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 گذشت و راهی فینال شد.

در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 – بلگراد در صربستان پس از استراحت در دور اول، محمدحسین محمدیان در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 5 مقامد زهاریف از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در مبارزه نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. او فردا برای کسب مدال برنز جهان به دیدار رده بندی می رود.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید