صعود مقتدرانه یزدانی زیر 23 سال و آذرپیرا به مرحله نیمه نهایی/حذف محمد نژادجوان از دور مسابقات


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904843

مسابقات قهرمانی سبک های آزاد زیر 23 سال جهان امروز در بندر پونتودرا اسپانیا ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد محمدنژاد جوان در اولین رقابت در 5 دسته مسابقات قهرمانی جهان زیر 23 سال اسپانیا در دسته منتخب 57 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 مانوئل خانزارتسیان از ارمنستان را شکست داد اما در در مبارزه دوم مقابل هورست لر قهرمان زیر 23 سال اروپا ایستاد و با نتیجه 9 بر 4 مغلوب آلمان شد و با شکست 11 بر 5 این کشتی گیر آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گرجستان، محمدنژاد از دور رقابت ها کنار رفت. رقابت.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانالو در اولین مبارزه مقابل حمزه آلاجا از ترکیه با نتیجه 8 بر 7 شکست خورد. او برای تلاش مجدد برای کسب مدال برنز باید منتظر صعود حریف خود به فینال باشد در غیر این صورت از دور رقابت ها حذف خواهد شد. کشتی گیر ترکیه ای تاکنون به نیمه نهایی رسیده است.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم 15 بر 5 تلقات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 17 بر 7 از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 97 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا آزادکار شایسته ایران در دور نخست 12 بر 2 واسیل سووا از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله ریچارد وگ از مجارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

محمد ناهدی دیگر نماینده ایران در وزن 4 کیلوگرم بود که به دلیل نرسیدن به حداکثر وزن از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید