مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان؛ 3 تیم ایرانی به نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891037

امروز (جمعه) اولین دیدارها در پنج دسته مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در صوفیه برگزار شد که سه کشتی گیر ایرانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان دور صبح پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم به نیمه نهایی رسیدند. فینال – فینال..

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش ماندا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دنیس میهای از رومانی با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور حریف خود در دیدار نهایی باشد تا او همچنین می تواند شانس ادامه مدال برنز را داشته باشد.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر بر عزت سریار از ترکیه پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی رومئو بریدزه از گرجستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله به مصاف چیزو ماریویاما از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول مسعود کاووسی در دور دوم تورنیکه میکلادزه از گرجستان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی با نتیجه 5 بر صفر و یک TKO مغلوب شد و برای ادامه کار برای کسب مدال برنز باید منتظر راهیابی این کشتی گیر به فینال باشد.

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور نخست ماریو ووکویچ از صربستان را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر اوندر تویکا از جمهوری چک را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر دونگ هیون یون از کره جنوبی را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. چوبانی در این مرحله به مصاف لاچین ولیف آذربایجان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر جوخار اوزاروف از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. . فینال وی در این دیدار به مصاف تیموربک نسیم اف از ازبکستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید